Aldi pc nu i Spanien
Fra : Carl Munk

Dato : 01-05-02 22:21

Aldi PC 2.0 Ghz 512 ram mm. 959 € i Spanien
17" skærm 129 €

se www.aldi.com det er fra 2.maj

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 01-05-02 22:41

> Aldi PC 2.0 Ghz 512 ram mm. 959 ? i Spanien
> 17" skærm 129 ?

Jeg går ud fra, at vi skal gætte ?, ikke sandt?
Jamen det må da være Euro ?, som skal stå på ? plads.
Altså ?959 = Dkr 7.140 - så man sparer da næsten kr. 3000,- dernede, hvis
det altså er samme konfiguration.

Fra : Mogens

Dato : 01-05-02 23:31

On Wed, 1 May 2002 23:40:36 +0200, "Mads Jakobsen"
<madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg går ud fra, at vi skal gætte ?, ikke sandt?
>Jamen det må da være Euro ?, som skal stå på ? plads.

Det er vist din PC som er konfigureret forkert.
I den oprindelige post stod der skam tegnet
for Euro ( € ) og ikke spørgsmålstegn.

Mvh Mogens

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-05-02 06:07

> Jeg går ud fra, at vi skal gætte ?, ikke sandt?
> Jamen det må da være Euro ?, som skal stå på ? plads.

Så er det news:dk.test -tid. Man skriver € med AltGr + E men det er ikke
ligemeget hvilket characterset der bruges. Hvis jeg sender som unicode
virker det fint. (tror jeg)

Forresten et godt tilbud. Det eneste man lige skal ha' skiftet ud, er
vel bare tastaturet. Det er en skam at Spanien ligger så langt væk :-/

--
Lars

Fra : Leony

Dato : 02-05-02 10:52

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev i en meddelelse

> Så er det news:dk.test -tid. Man skriver € med AltGr + E men det er ikke

Her kan jeg se Euro-tegnet, det kunne jeg ikke i den første post.

> Forresten et godt tilbud. Det eneste man lige skal ha' skiftet ud, er
> vel bare tastaturet. Det er en skam at Spanien ligger så langt væk :-/

Tror nu nok at jeg ville afinstallere den spanske Windows som moget af det
første.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Henning Sørensen

Dato : 02-05-02 13:51

"Mads Jakobsen" <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg går ud fra, at vi skal gætte ?, ikke sandt?
> Jamen det må da være Euro ?, som skal stå på ? plads.
> Altså ?959 = Dkr 7.140 - så man sparer da næsten kr. 3000,- dernede, hvis
> det altså er samme konfiguration.

Og under 1.000,- for skærmen, hmmm noget siger mig at der stadig
tjenes penge på edb i Danmark

/Henning.

Fra : LaPPe

Dato : 02-05-02 15:05

> Og under 1.000,- for skærmen, hmmm noget siger mig at der stadig
> tjenes penge på edb i Danmark
> /Henning.

Nej, det er nok bare KODA, der mener, at en skærm potentielt kan bruges til
fremvisning af et billede, som de muligvis kunne tjene penge på...

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-05-02 15:16

"Henning Sørensen" <hkks@privat.dk> skrev

> Og under 1.000,- for skærmen, hmmm noget siger mig at der stadig
> tjenes penge på edb i Danmark

Momsen i Spanien er kun 16% på den type varer. Derfor forskellen.
http://www.spanien.st/firstpage.php3?mid=468

mvh
Peter

Fra : Fairware

Dato : 03-05-02 12:23

> Og under 1.000,- for skærmen, hmmm noget siger mig at der stadig
> tjenes penge på edb i Danmark
>
> /Henning

Hehe tværtimod.. bare alle de skide afgifter...

--
Fairware.dk
Toftegårds Plads 6

Fra : Ulrik

Dato : 02-05-02 22:23

"Carl Munk" <carl@munk.dk> wrote in message
> Aldi PC 2.0 Ghz 512 ram mm. 959 ? i Spanien
> 17" skærm 129 ?

Y todo los softwaros en Español - god fornøjelse! I øvrigt har RAM'en været
på slankekurl, for nu er der kun 256MB Siemens PC2100 RAM, ikke 512MB. Til
gengæld er det en Northwood processor, hvilket er lidt overraskende, for den
slags plejer at have gamle komponenter.

Mvh, Ulrik

Fra : Leony

Dato : 03-05-02 11:34

"Ulrik" <vondahe@usa.com> skrev i en meddelelse

> gengæld er det en Northwood processor, hvilket er lidt overraskende, for
den
> slags plejer at have gamle komponenter.

Tror du ikke du forveksler Northwood (478) med den ældre Willamette (423).