Pornofilms studie i København?
Fra : Familien Rohde

Dato : 01-05-02 20:31

Hej,

Da jeg hedder ROHDE til efternavn er der nogen der har drillet mig med at
jeg så sikkert har aktier i et Københavnsk porno-etablissement med et
lignende navn; vistnok noget med Rodex eller Rodox. Er der nogen der kender
det, og eventuelt har et link hvor man kan se deres bomærke / logo...?

Mvh. Søren Rohde

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-05-02 21:35

> [...]
kender
> det, og eventuelt har et link hvor man kan se deres bomærke / logo...?

De tænker på Color Climax/Rodox Trading. Firmaerne hører sammen på
én eller anden vis, som jeg ikke lige kan gennemskue, men de har begge
til huse på Lergravsvej på Amager. Color Climax har lavet porno i 30
år.

Det nærmeste jeg kan komme på et link er:

http://www.colorclimax.com/guests/en/swf/flashed.htm

Intet om Rodox, desværre, men det er et tæskefedt flash-site. Nok det
lækreste jeg har set.

Jeg håber, at jeg har hjulpet dig lidt på vej.

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Sott

Dato : 01-05-02 22:05

Hej Søren :0)

"Familien Rohde" <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kender
> det, og eventuelt har et link hvor man kan se deres bomærke / logo...?

http://www.bogcentralen.dk/erotik.htm

Rodox Trading:
Lergravsvej 52
2300 København S
Tlf.: 3286 0700
Fax: 3258 3122

Der er ganske rigtigt tale om en pornofremstillings og
distribuerende virksomhed. Dette var dog det eneste
af nogenlunde relevans, jeg kunne opdrive på nettet
lige i skrivende stund. Og det indeholder ikke engang
hverken bomærke eller logo

Jeg ved ikke, hvor "aktive" de er i fremstillingen mere,
men ved (min far arbejdede der) at de da fremstillede
både film og magasiner i 80'erne.

Tusinde hilsner
Søs