Nu kan man så meget med css...
Fra : Claus S

Dato : 05-02-01 19:58

Kan man så også lave en gradient baggrundsfarve i en table eller celle?

mvh Claus

Fra : Neo.dk

Dato : 06-02-01 08:34

"Claus S" <claus@skaarup.as> skrev i en meddelelse
> Kan man så også lave en gradient baggrundsfarve i en table eller celle?
>
> mvh Claus

Hej Claus, hvis jeg ellers har forstået dit spørgsmål korrekt, - så er
svaret ja !!

brug f.eks. følgende css style
..gradient50 {FILTER: Alpha(Opacity=50, FinishOpacity=50, Style=0, StartX=1,
StartY=1, FinishX=1, FinishY=1)}

Jeg har lavet et lille eksempel som du kan se her :
http://hjem.get2net.dk/sarcar/trans/trans.htm
- tag det du skal bruge !!

Det virker vist nok kun i explorer !

Vh Neo.dk

Fra : Claus S

Dato : 06-02-01 19:37

Jeg siger da mange tak

mvh Claus

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 06-02-01 20:18

Neo.dk <nospam_carsten.o@get2net.dk> skrev:
> Jeg har lavet et lille eksempel som du kan se her :
> http://hjem.get2net.dk/sarcar/trans/trans.htm
> - tag det du skal bruge !!
>
> Det virker vist nok kun i explorer !
Fint ser det ud. Det er endda kun MSIE 5.5 det kan bruges i. Jeg prøvede
med min MSIE 5 til Mac og da virkede det ikke.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast