Password på HD
Fra : Henrik

Dato : 01-05-02 18:19

Password på HD
Jeg har desværre fået låst min harddisk er der nogen der kender et program
jeg kan lægge på en cd og så boote på cd og på den måde starte en form for
password cracker til hd

På forhånd tak

Niels

Fra : Kasper Dupont

Dato : 01-05-02 20:01

Henrik wrote:

> [...]
> jeg kan lægge på en cd og så boote på cd og på den måde starte en form for

Hvilken kryptering er der tale om? Hvis du kan fortælle os
hvilken cipher og hvilken mode, der er brugt, kan vi måske
fortælle om det overhovedet er muligt.

Alternativt ville det måske hjælpe, hvis du har en idé om,
hvad kodeordet er, så der ikke bliver brug for en
udtømmende søgning.

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 01-05-02 20:24

Henrik wrote:

> [...]
> jeg kan lægge på en cd og så boote på cd og på den måde starte en form for

I dk.edb.system har du svaret på et af mine spørgsmål:

....Harddisken er låst med password selvom jeg sætter den i en anden
Maskeine er den låst...

Hvis du vil have hjælp må du komme med mere informationer, det svarer
til at sige "Jeg har en dims jeg ikke kan åbne, hvordan gør man?"

Det undre mig du ikke kan fortælle mere, når du selv har låst harddisken.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-05-02 20:49

On Wed, 1 May 2002 19:18:42 +0200,
Henrik <henrik@soldk.dk> wrote:
> [...]
> jeg kan lægge på en cd og så boote på cd og på den måde starte en form for

Jo da. Det program hedder Linux.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.