Hvordan vedhæften en e-mail
Fra : Sune Ravn

Dato : 01-05-02 11:50

Hejsa!

Hvordan vedhæfter jeg en e-mail til en anden e-mail som jeg ønsker at
sende.Bruger outlook 2002

På forhånd tak
Sune

Fra : Gevaldi

Dato : 01-05-02 12:44

"Sune Ravn" <suneravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Hvordan vedhæfter jeg en e-mail til en anden e-mail som jeg ønsker at
> sende.Bruger outlook 2002

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok overveje
at finde et andet mail program, for det
lader til at Outlook er gået amok.

Du havde samme indlæg i går i nedenstående
nyhedsgrupper, ville det så ikke være en ide
at læse de svar du har fået.

dk.edb.internet.software.mail+news
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
dk.edb.programpakker.ms-office

De relevante grupper til dit spørgsmål er:
og har intet med dk.edb.system.ms-windows
at gøre

Jeg har sat FUT til:
dk.edb.programpakker.ms-office

/Gevaldi

Fra : pre

Dato : 01-05-02 18:36

Der er en knap der på godt Dansk hedder Videresend, den lægger den
eksisterende mail ind i en ny.
pre
© 2002

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-02 20:18

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> wrote in message
> Der er en knap der på godt Dansk hedder Videresend, den lægger den
> eksisterende mail ind i en ny.

Nej, den sender ikke emailen med som vedhæftet fil... Men du skriver bare
videre på mailen faktisk.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-05-02 20:18

"Sune Ravn" <suneravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Hvordan vedhæfter jeg en e-mail til en anden e-mail som jeg ønsker at
> sende.Bruger outlook 2002

Jeg har ikke lige Outlook 2002 ved hånden herhjemme, men jeg mener at kunne
huske at under Funktioner - Indstillinger - E-mail indstillinger er der en
mulighed for at indstille at den oprindelige meddelelse ved svar eller
videresend vedhæftes i stedet for at blive en del af mailen.

Jan