Hvilepulsen – hvorfor er den lav.
Fra : Tommy Mortensgaard

Dato : 01-05-02 09:57

Kan nogen fortælle mig hvorfor min hvilepuls er lav – 40 om aftenen?
Min kondition er ikke i top.
Jeg har løbet ca. 3 gange om ugen i 4 måneder. I starten med en tid på 5
min. og 45 sec. pr. kilometer. Nu efter 4 måneder kan jeg MEGET
forpustet løbe turen på 5 min. og 20 sec. pr. kilometer.
Burde jeg ikke løbe væsentlig bedre?

mvh. Tommy

Fra : Christian

Dato : 23-05-02 09:25

Hvilepulsen er meget individuel.. 40 er en lav puls, men den
bliver endnu lavere, jo mere du træner..

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 27-05-02 11:43

> Burde jeg ikke løbe væsentlig bedre?

måske, men det er også en meget kort distance du løber,
for at få bedre "kondi" vil jeg mene at du skal løbe ½-1 time af gangen.

mvh
bo thomsen