Albert-piercing
Fra : Georg

Dato : 30-04-02 20:13

Jeg har ofte set begrebet "En Albert-Piercing".
Hvad er det egentlig?

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 30-04-02 20:17

On Tue, 30 Apr 2002 21:12:46 +0200, "Georg" <skjelm@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har ofte set begrebet "En Albert-Piercing".
>Hvad er det egentlig?
>Mvh

http://www.abp.net.au/prince_a.htm
Mv
Chokmah

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Georg

Dato : 30-04-02 20:29

Det var et lynhurtigt og effektivt svar
Tak skal du have

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-02 21:22

Tue, 30 Apr 2002 21:29:15 +0200, skrev "Georg"
<skjelm@hotmail.com>:

Hej Georg.

Velkommen til gruppen, jeg kan ikke mindes at have set dig før i
gruppen, så jeg håber du får mange gode stunder med d.s.s.

Når man svarer på et indlæg i nyhedsgrupperne, så er det normal
kotume at man svarer under det man citerer og klipper det væk,
som man ikke direkte svarer på.

Der er ingen grund til at medsende hele det indlæg, man svarer,
uanset om det er kort eller langt, et par linjers citering er som
regel nok.

Kig evt. på <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Georg

Dato : 30-04-02 22:15

> Velkommen til gruppen, jeg kan ikke mindes at have set dig før i
> gruppen>

Det kan du tro, jeg har været. Dog ikke som daglig bruger. Jeg kommer
normalt ikke for sladderen, kun når jeg har et konkret spørgsmål. For en
månedstid siden spurgte jeg om råd til illegale hotelbesøg til hyrdetimer.
Det udløste næsten en revolution, hvor jeg blev udskældt for de værste ting.
Det må du have set. Debatten var mægtigt underholdende at betragte i en
periode, og der var kolossalt mange "gode" og selvretfærdige mennesker. Til
sidst kørte dabatten i ring, og jeg mistede interessen for den.

> Der er ingen grund til at medsende hele det indlæg, man svarer,
> uanset om det er kort eller langt, et par linjers citering er som
> [...]
Jo, detteher er jeg godt klar over og vil naturligvis gøre mig umage for
ikke at ødelægge noget i dette prægtige medie. Jeg syntes bare, at den var
så lille, den stump, jeg sendte med.

Mvh
Georg

Fra : Bo Warming

Dato : 30-04-02 21:29

"Georg" <skjelm@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har ofte set begrebet "En Albert-Piercing".
> Hvad er det egentlig?

Dronning Viktoria havde en gemal, som hun holdt meget af - Prince Albert.
Ud af den blå luft har London-bøsser opdigtet, at han havde en juvel fæstet
til frenulum, altså båndet der under urinrørets udmunding binder glans penis
til forhuden.

Jeg har talt med en pige, der benægter at kvinder kan mærke om en perle er
piercet til fallos, når den er inde i skeden. Men det ses, og måske det kan
ridse skamlæberne pikant ved indføring - og at manden piner sig med sådan
ydmyghedstegn.

"PROPERTY OF HELLS ANGELS" var der ofte tatoveret på piger der vandt
MissWetT-shirt konkurrencerne i 70-erne og som var kærester med disse
HA -typer.

Hvis en pige lokker sin fyr til en eller anden piercing eller sterilisering,
er det ofte for at have et lignende statussymbol og kunne prale til
veninderne af at hun har magt over sin fyr.

Jeg går meget ind for blind-undersøgelser, når folk påstår at noget kan
mærkes - det være sig kondom eller piercing. Men medier vil hellere lefle
for snobberi og overtro, end være videnskabelige. Det er er ophidsende ved
samleje er sjældent tingeltangel men det der sker mellem ørerne.

Fra : lowlife

Dato : 01-05-02 02:19

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message news:<k8Dz8.8736$kp3.576523@news010.worldonline.dk>...

<snipsnip>
> "PROPERTY OF HELLS ANGELS" var der ofte tatoveret på piger der vandt
> MissWetT-shirt konkurrencerne i 70-erne og som var kærester med disse
> HA -typer.

Indsatte "alpha hanner" i fængsler i det tidligere Sovjetunionen får
syet en kugle ind samme sted som en "Albert piercing". For at bevidne
hans position i systemet og muligvis for at give nydelse, hvilket jeg
har svært ved at sætte mig ind i.

<snip>

Hilsener,

P.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-05-02 08:11

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det ofte for at have et lignende statussymbol og kunne prale til
> veninderne af at hun har magt over sin fyr.

Den der med steriliseringen holder altså ikke en meter. Af alle dem jeg
kender der har ladet sig sterilisere, har det i 90% af tilfældene været
manden der har foreslået steriliseringen.

Personligt var det mig der ville, men det tog 3½ år og en datter mere før
min kone var med på ideen

Lars

Fra : Bo Warming

Dato : 01-05-02 10:57

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message
> Den der med steriliseringen holder altså ikke en meter. Af alle dem jeg
> kender der har ladet sig sterilisere, har det i 90% af tilfældene været
> manden der har foreslået steriliseringen.

Hvad holder ikke 1m? Der er nogle mænd , der mobber deres kæreste til at
blive steriliseret, og der er lidt flere mænd, der er under tøflen og derfor
er mobbet til at de har fået cuttet sædlederen.
At udtale sig om hvormange steriliseringer eller piercinger der skyldes at
man skal gøre indtryk på partner eller medfanger, ville jeg aldrig gøre mig
klog på.
Min datter bliver mobbet hvis hun får ros af læreren og hun havde ved
konfirmationen en navlepiercing, begået under en skoleeskursion til Kbh, og
hun viste den glad frem til alle gæsterne, men har siden sagt at "hun ikke
længere går så højt op i den."
Min søn skal være aparte, så han fik dreadlocks - et par måneder.
Hvem ligger ikke lidt under for gruppepres eller lyst til at være speciel og
blive respekteret for det? Ikke mig, selvom jeg gerne ville nå mit idol
Glistrups højder mht ikke at være forfængelig.