min server komputer
Fra : Asmus U2

Dato : 30-04-02 19:33

Hej, jeg er ved at installere Quasar Accounting, men den kræver noget
server komputer

skal jeg installere det på mit eget login, ellers som root, eller vil det
kun virke jeg min komputer kører i noget netværk?

jeg er ikke så meget for at installere det det forkerte sted så det ikke
kommer til at virke

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe

Asmus

Quasar Accounting Individual Packages

These individual RPM packages may be used to load all of our modules. A
Quasar license or licenses will be required to utilize the add-on modules:

quasar-client-1.1-5.i386.rpm Contains the Quasar client software only. The
client rpm contains the user interface. This package is required on all
computers upon which you will be interfacing to the Quasar server including
the server computer itself.

quasar-server-1.1-5.i386.rpm Contains the Quasar server software. Install
this on the server computer.

quasar-firebird-1.1-5.i386.rpm Contains the Firebird database. Install this
package if you are planning on using this open source database.

quasar-sybase-1.1-5.i386.rpm Contains the embedded Sybase database. Install
this package if you are planning on using this high quality commercial
database.

quasar-doc-1.1-5.i386.rpm Contains the Quasar Accounting documentation in
PDF format. This includes the "Getting Started" manual, and the "User's
Guide". You will find necessary passwords and setup information in the
"Getting Started" manual.

quasar-help-1.1-5.i386.rpm Contains the online help for Quasar Accounting.

--
Min U2 bootleg homepage

http://home19.inet.tele.dk/asmusu2