Opera-PROBLEMER
Fra : paede

Dato : 30-04-02 18:33

Hej
Jeg har problemer med Opera (6.01). Når jeg skal se en side med
java-script meddeles, at der er sket en fejl, og programmet lukkes. Hver
gang!! Hvis jeg slår "Aktiver Java" fra, sker der ikke noget, andet en
at sider med java-script selvf. ikke kan åbnes helt.
Det skete også, da jeg i sin tid downloadede Opera 5.xx.og det var på en
anden computer. Så derfor droppede jeg programmet. Men jeg ville lige
prøve igen, da min computer er meget lille.
Jeg kører Windows 95 på en IBM TP 370C, 75MHZ, 20 MBRAM, hvis det skulle
have nogen betydning?? Maskinen, som jeg prøvede at køre Opera 5.xx fra
i sin tid, hvor det samme skete var en del større.

Er der nogen kloge ho'der, der kunne hjælpe med dette problem

VH Paede

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-04-02 19:00

paede <sjaelefred@yahoo.com> wrote:
> [...]
> Hver gang!! Hvis jeg slår "Aktiver Java" fra, sker der ikke noget,
> andet en at sider med java-script selvf. ikke kan åbnes helt.

Husk lige at Java og JavaScript er to helt forskellige ting.

> Det skete også, da jeg i sin tid downloadede Opera 5.xx.og det var på
> en anden computer. Så derfor droppede jeg programmet. Men jeg ville
> lige prøve igen, da min computer er meget lille.

Mon det er Java du har problemer med? Hvis du ikke har Suns Java
installeret, kan du ikke se sider som benytter Java. Opera versionen har
Java med, fylder lidt over 10 MB.

--
Lars

Fra : Mads Ingvar

Dato : 30-04-02 19:27

> [...]
>

> Mon det er Java du har problemer med? Hvis du ikke har Suns Java
> installeret, kan du ikke se sider som benytter Java. Opera versionen har

Ok, det er så indkredset til Java, da der ikke er problemer, når jeg
fjerner fluebenet ved "aktiver java". Men aktiverer jeg den, og går ind
på en side, der før har sagt, jeg skal tillade kørsel af java, er den
gal.
Da jeg downloadede Opera, var det den store udgave (10 MB)med Java, så
det må være sun's.

Paede

Fra : paede

Dato : 30-04-02 19:30

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 30-04-02 22:56

"paede" <sjaelefred@yahoo.com> posting:

>fjerner fluebenet ved "aktiver java". Men aktiverer jeg den, og går ind
>på en side, der før har sagt, jeg skal tillade kørsel af java, er den
>gal.

Hvilken fejlmeddelelse kommer der helt præcis? (der er jo ret mange
mulige java-meddelelser at vælge mellem).

--
/CBH

Ingenting: http://vwv.t35.com/nothing/