HP printer og RH.
Fra : Lars Overgaard

Dato : 30-04-02 17:53

Min kæreste har anskaffet sig en HP Deskjet 960c, som hun har bundet sammen
med sin Windows XP. Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at printe lidt
på den, så jeg forsøgte at få den til at acceptere min RH Skipjack.
Jeg kan fint få hul igennem til den gennem nettet, men jeg kan slet ikke
få noget fornuftigt ud på den. Den skriver konsekvent postscript-koder.
Første side starter med "%!PS-Adobe-1.0" og så følger ellers en masse vrøvl.

Jeg fandt en bemærkning på www.redhat.com om, at når printeren sidder på en
Win-PC, så skal man vælge i stedet for driver vælge "Raw Print Queue eller
"Postscript printer". Uanset om jeg gør dette, eller om jeg vælger den
korrekte HP-driver så printer den som den selv har lyst til.
Jeg er absolut ikke stærk i printerconfiguration på linux, så jeg har
bare forsøgt med printconf.

Har en af jer haft held med sådan en printer?

--

Lars
lars@linuxnet.dk

Fra : [5600] Lars

Dato : 30-04-02 18:38

Hej

Prøv om der er hjælp på http://www.linuxprinting.org

mvh Lars R. Pedersen

Fra : Lars Overgaard

Dato : 30-04-02 18:46

In article <3cced676$0$58759$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, [5600] Lars wrote:
> Hej
>
> Prøv om der er hjælp på http://www.linuxprinting.org
>
> mvh Lars R. Pedersen

Tak for dit svar, men så langt nåede jeg faktisk ikke.
Kender du det? Man har siddet og bokset med et problem i flere timer.
Pludselig kommer man til at ændre en enkelt indstilling i en
driver...og bingo...så spiller det hele. Herligt

--

Lars
lars@linuxnet.dk