Erfaringer med MSI 845 Ultra
Fra : kfc

Dato : 30-04-02 17:38

hejsa..

kan se en masse +++++ på dette kort er der noget ( - minuser ) ved det ????

ellers er i velkommen til at lige fortælle mig hvad i synes ( jeg ) vi skal
vide om det....

kfc

Fra : Jan T S

Dato : 01-05-02 15:40

"kfc" <kfc@ofir.dk-fjernmig> skrev i en meddelelse
> [...]
????

> ellers er i velkommen til at lige fortælle mig hvad i synes ( jeg ) vi

Jeg har et MSI 845 Ultra ARU med en P4 1.6 N der køre 2.1 med standart
køler.
og jeg har ikke fundet nogle inu, selv om jeg søger.
Jeg skal lige sige at det er første gang jeg ikke har købt mig en Asus ville
lige prøve noget nyt.

Mvh. Js

Fra : [5000] Bo

Dato : 02-05-02 18:21

"> >
> ????

> skal
> >

> Jeg har et MSI 845 Ultra ARU med en P4 1.6 N der køre 2.1 med standart
> køler.

Samme her. Satte CPu Mhz op fra 100 til 133, og nu kører den klippestabilt
ved 2136 Mhz.

> og jeg har ikke fundet nogle inu, selv om jeg søger.
> Jeg skal lige sige at det er første gang jeg ikke har købt mig en Asus
ville
> lige prøve noget nyt.

Jeg har ikke noget negativt at sige om det her kort. det er alle pengene
værd...

Mvh Bo