Små rackskabe i DK...
Fra : Ole & Christina

Dato : 30-04-02 13:11

Hej gruppe,
jeg har et lille problem med at finde nogle små rackskabe (4-6units, med låsbar låge) til en fornuftig pris.
Har nogen lyst til at dele lidt erfaringer?
Mine krav til dem er at de er solide, kan monteres på væg, og at lågen (ikke glas!) kan aflåses.
De skal rumme et lille krydsfelt og en switch og skal sidde i et rum med offentlig adgang, så de må godt kunne tåle lidt vold, uden
at gå op.

--
Ole S

Fra : Hostmaster

Dato : 01-05-02 19:25

Jeg leder efter det samme..

Men måske op til 20U

James

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-05-02 00:00

On Tue, 30 Apr 2002 14:10:52 +0200, "Ole & Christina"
<stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> jeg har et lille problem med at finde nogle små rackskabe (4-6units,
> med låsbar låge) til en fornuftig pris.

Vi (NetDesign) sælger rackskabe i ca. alle de størrelser folk kan
finde på at ønske sig dem i.

-A
--
http://www.hojmark.org/