Postfix - pipe til script
Fra : Morten Winther

Dato : 30-04-02 11:06

Hej

Nogen der har prøvet at pipe til et script med postfix?

Jeg er i tvivl om hvordan jeg kan gøre det når jeg bruger postfix med mysql
til mine vitual users.

/ morten

Fra : Daniel V. Pedersen

Dato : 30-04-02 21:28

In article <aalqbi$1ebo$1@news.cybercity.dk>, Morten Winther wrote:
> Nogen der har prøvet at pipe til et script med postfix?
>
> Jeg er i tvivl om hvordan jeg kan gøre det når jeg bruger postfix med mysql
> til mine vitual users.

Bruger du samtidig virtual eller ?
Ellers er det vel feks: |/usr/local/bin/procmail

Mvh,

Daniel.

Fra : Morten Winther

Dato : 30-04-02 22:27

"Daniel V. Pedersen" <daniel@rtfm.dk> wrote in message

> Bruger du samtidig virtual eller ?
> Ellers er det vel feks: |/usr/local/bin/procmail

Nææ, jeg bruger kun mysql til users.

Man kan vel også lave en ny transport i master.cf, men så kan jeg vel kun
bruge det til en helt domæne/subdomæne.

/ morten

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 30-04-02 22:45

On Tue, 30 Apr 2002 12:06:22 +0200, Morten Winther <mw@get2net.dk> wrote:
> [...]

Ja.

Læs tråden, der begynder med dette indlæg:
http://groups.google.com/groups?hl=en&selm=9rmf6i%24n32%241%40
egon.worldonline.dk

Skriv igen, hvis du ikke er blevet klogere.

--

/wojci at wojci dot dk

One must suffer before enlightenment.