Køb af Golfudstyr
Fra : Carsten Klausman

Dato : 29-04-02 18:54

Hejsa

Er der nogen som har erfaringer med at handle online i udlandet (EU), og i
så fald hvor er det billigst?

/Carsten

Fra : Henrik H. A.

Dato : 01-05-02 09:36

"Carsten Klausman" <carsten@klausman.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen som har erfaringer med at handle online i udlandet (EU),
og i
> så fald hvor er det billigst?
>
> /Carsten

Prøv at se på www.direct-golf.co.uk

Jeg har dog kun handlet bolde der tidligere - men de virker ok.

Fra : Carsten Klausman

Dato : 01-05-02 18:10

Tak for linket, det er blevet tilføjet foretrukne.

/Carsten

Fra : Henrik H. A.

Dato : 02-05-02 08:59

> Tak for linket, det er blevet tilføjet foretrukne.

Der ligger den også på min 'puter ! Held og lykke med indkøbene.