Er dette korrekt ?
Fra : Ole Holte

Dato : 30-04-02 00:24

En pik har den samme længde som afstanden mellem din pegefingerspids
og ned til der where your thumb and index finger mødes ?

Så kan man altid ved håndtryk og andet se størrelsen på vedkommendes

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-04-02 16:54

"Ole Holte" <holte@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> En pik har den samme længde som afstanden mellem din pegefingerspids
> og ned til der where your thumb and index finger mødes ?

Øh hvorfor er noget af teksten på engelsk ? Lyder meget underligt.. Men ok,
nej det passer ikke( her hos mig )...
Afstanden fra spidsen af langemand/skråtop fingeren og ned til bunden af
hånden/ håndledet passer bedre her hos mig..

> Så kan man altid ved håndtryk og andet se størrelsen på vedkommendes

heh ..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-04-02 17:09

Ole Holte skrev:

Hej Ole

> En pik har den samme længde som afstanden mellem din pegefingerspids
> og ned til der where your thumb and index finger mødes ?

Det virker ikke på mig, hvor kan jeg få byttet hænderne til nogle som
passer?

Måske har jeg gjort noget forkert under installationen, du har vel ikke
et link til installations-manualen?
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 01-05-02 13:29

"Ole Holte" <holte@ofir.dk> wrote in message
> En pik har den samme længde som afstanden mellem din pegefingerspids
> og ned til der where your thumb and index finger mødes ?
>
> Så kan man altid ved håndtryk og andet se størrelsen på vedkommendes

Hehe, det KAN selvfølgelig ikke passe....

Der er knogler i hånden + fingrene, det er der IKKE i en pik.

Pikken - i al fald min - skifter størrelse gennem livet, er på toppen når
man er ung og slank og nyforelsket og har øvet i en god periode...

Minimum er når men ikke har brugt den til ret meget sexuelt i en længere
periode + man har taget en masse kilo på..... - Stadigt min jeg taler om -

Får mig til at tænke på noget genoptræning, kunne være sjovt

Mvh Henrik Andersen

Fra : Jeannette

Dato : 25-06-02 20:37

"[2650] Henrik Andersen" skrev

> Pikken - i al fald min - skifter størrelse gennem livet, er på toppen når
> man er ung og slank og nyforelsket og har øvet i en god periode...

Og sjovt nok, så bliver ører og hænder større på ældre mennesker, har jeg
hørt lidt om

> Minimum er når men ikke har brugt den til ret meget sexuelt i en længere
> periode + man har taget en masse kilo på..... - Stadigt min jeg taler om -

Mener du, at den er blevet større fordi du har tabt dig?????

> Får mig til at tænke på noget genoptræning, kunne være sjovt

Tja, det er det vel altid, husk at vaske fingre bagefter

Nette

Fra : Bo Warming

Dato : 25-06-02 22:36

"Jeannette" <nette98@get2net.dk> wrote in message
> [...]

En gammelmands-penis er vel en anelse mindre end en ung-

Slankhed og forelskelse er formodentlig uden betydning, mht hvor imponerende
den slappe eller stive pik tager sig ud.

Men ØVELSE - er et interssant spørgsmål, og læger har fortalt mig at der
ikke er forsket i det, så amatør-fornemmelser er højeste videnskab.

Jeg tror at motionsfortalere burde medtage onani (og samleje) som en gavnlig
disciplin, der

1. træner hjertet
2. træner penisvæv så de vokser en anelse (måske)
3. øger sædmængde og måske kvalitet

Men det er trossag - hvad er dit gæt?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-06-02 16:35

[Jeannette | Tue, 25 Jun 2002 21:36:59 +0200]

>Mener du, at den er blevet større fordi du har tabt dig?????

Det har han måske nok ret i; jeg har tabt 25 kg. det sidste år og må
derfor også konstatere at min pik er blevet længere... (og har min
kæreste som vitterlighedsvidne)

I virkeligheden er det jo blot at der er mindre fedtvæv til at skjule
pikken, men man kan sagten få nogle cm. ekstra ved at tabe sig, hvis man
er overvægtig - naturligvis.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anja Stinne Nielsen

Dato : 26-06-02 17:20

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I virkeligheden er det jo blot at der er mindre fedtvæv til at skjule
> pikken, men man kan sagten få nogle cm. ekstra ved at tabe sig, hvis man

Lyder da egentlig ret fornuftigt... Og da også en positiv ting...
Sådan... *GG*

Stinne

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 13:41

Ole Holte <holte@ofir.dk> stjal båndbredde med følgende:

> En pik har den samme længde som afstanden mellem din pegefingerspids
> og ned til der where your thumb and index finger mødes ?
>
> Så kan man altid ved håndtryk og andet se størrelsen på vedkommendes

Aner det oprigtigt ikke, men nu begynder det sq at dæmre for mig: Piger
kigger altid på en mands hænder som noget af det allerførste, når de
skal danne sig et førstehånds(!)indtryk. Kom så, piger, fortæl mig, at
jeg tager fejl

--
-Jens B.

Fra : Ghita

Dato : 03-05-02 15:00

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse news:XGvA8.70$9G1.1674@news.get2net.dk...
> [...]
> kigger altid på en mands hænder som noget af det allerførste, når de
> skal danne sig et førstehånds(!)indtryk. Kom så, piger, fortæl mig, at

Det er måske noget (bevidst) ubevidst ?
Men jeg skal da lige chekke påstanden senere idag.
Man siger jo også. Jo større fødder jo større .................
Og det passer altså ikke altid. Det vil jeg gerne skrive under på !

Ghita

Fra : Ghita

Dato : 04-05-02 12:30

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> skrev i en meddelelse news:aau4qd$1nj$1@sunsite.dk...

> Det er måske noget (bevidst) ubevidst ?
> Men jeg skal da lige chekke påstanden senere idag.

Det passer meget godt her i slap tilstand.
Ghita

Fra : Michael Helsvig

Dato : 03-09-02 10:50

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 03-09-02 10:51

On Mon, 29 Apr 2002, Ole Holte wrote:

> En pik har den samme længde som afstanden mellem din pegefingerspids
> og ned til der where your thumb and index finger mødes ?

Nej, det er ikke sandt.

Passer det da hos dig?