Fjollet spørgsmål.
Fra : lowlife

Dato : 29-04-02 21:50

Halløjsa igen!

Fjollet spørgsmål:

Så engang en pornofilm med Ron Jeremy, hvor han var i stand til at
sutte sig selv. *hehehe* Har i nogensinde været ude for nogen, som
havde den evne?

OK, et lidt outreret spørgsmål. Det var noget jeg godt kunne tænke mig
at prøve bare én gang. *GGG*

Hilsener,

P.

Fra : Per Madsen

Dato : 29-04-02 22:32

Jeg har da stødt på billeder (og en enkelt lille filmstump) forskellige
steder på nettet, med fyre som havde denne 'evne'. Men ligefrem udbredt er
det nok ikke. Man skal jo enten være slangemenneske eller have en ren
brandslange, for at klare det.

Hilsen,
Per

Fra : merlin

Dato : 29-04-02 23:11

> Så engang en pornofilm med Ron Jeremy, hvor han var i stand til at
> sutte sig selv. *hehehe* Har i nogensinde været ude for nogen, som
> havde den evne?

Jeg har rent faktisk sett én gøre det!
Crazy shit!

Fra : PG

Dato : 29-04-02 23:08

> Så engang en pornofilm med Ron Jeremy, hvor han var i stand til at
> sutte sig selv. *hehehe* Har i nogensinde været ude for nogen, som
> havde den evne?

Er du sikker på at det var Ron Jeremy, dem som der "plejer" at have denne
evne plejer at være forholdsvis tynde... og det er ikke lige det jeg vil
kalde Ron, måske lidt hen af Erotisk Buttet

/PG

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-04-02 23:51

> Er du sikker på at det var Ron Jeremy, dem som der "plejer" at have denne
> evne plejer at være forholdsvis tynde... og det er ikke lige det jeg vil
> kalde Ron, måske lidt hen af Erotisk Buttet

Ron Jeremy har kunnet i hvert fald.

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 13:55

Mark Thomas Gazel <mark@fjerndettegazel.dk> stjal båndbredde med
følgende:

> Ron Jeremy har kunnet i hvert fald.

Så det også engang i en af de klassiske, danske sengekantsfilm (eller
var det i en stjernetegnsfilm?).

--
-Jens B.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-05-02 14:21

> Så det også engang i en af de klassiske, danske sengekantsfilm (eller
> var det i en stjernetegnsfilm?).

Tyrens tegn, tror jeg. Den med Susanne Bjerrehus.

Hvor *ved* jeg dog den slags fra? Eller rettere, hvordan fanden
kan det være, jeg stadig kan huske det?

Mark
Har du en mening om tv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-04-02 17:38

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Halløjsa igen!
>
> Fjollet spørgsmål:

Hvorfor er det fjollet?

> Så engang en pornofilm med Ron Jeremy, hvor han var i stand til at
> sutte sig selv. *hehehe* Har i nogensinde været ude for nogen, som
> havde den evne?

Han selv kunnet det i mine unge dage (13-18 år). Da jeg senere påstod det
over for min kone, troede hun ikke på mig, og jeg var nødt til at prøve at
bevise det, men der manglede pludselig 1 cm. Så enten er den blevet mindre,
ellers er min ryg blevet mindre fleksibel.

> OK, et lidt outreret spørgsmål. Det var noget jeg godt kunne tænke mig
> at prøve bare én gang. *GGG*

Så er det da bare med at komme i gang. Jeg er sikker på at det blot er et
spørgsmål om at opøve fleksibiliteten. Personligt lå jeg på ryggen, og
begyndte på en baglæns koldbøtte, men stoppede inden den sidste del af
skylderbladene slap gulvet/sengen.

Jeg har nu også set adskillige billeder af folk udføre auto-felatio på
nettet.

Der er så vidt jeg husker en dansk side som omhandler onani, hvor der også
er billeder af auto-felatio, men den kan jeg godt nok ikke finde lige nu.

Men for dem som evt har svært ved at forestille sig det, så har DR da lige
et billede: http://www.dr.dk/skum/prof/grafik2/uge20_scoringer/limberoni.jpg

Lars

Fra : Girlie

Dato : 30-04-02 18:45

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mindre,
> ellers er min ryg blevet mindre fleksibel.

Så er det jeg bliver nødt til at spørge: hvordan var det?? Var det
fantastisk? Eller anstrengende?
Jeg har altid troet at det det gjorde et blow job fedt var synet af og
tanken om, at en kvinde tager ens bedste ven i munden og kærtegner den, som
noget af det mest intime. Netop fordi oralsex er så intimt...det er vel ikke
den oplevelse af "mandom" man oplever med sig selv...

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-04-02 20:51

"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det jeg bliver nødt til at spørge: hvordan var det?? Var det
> fantastisk? Eller anstrengende?

Det var... sjovt at kunne gøre det, men mere lå der trods alt ikke i det.
Det er ikke noget jeg savner. Derudover kunne jeg kun lige får spidsen ind,
altså ikke engang hele hovedet, og jo så var det lidt anstrængende.
Resultatet stod ikke rigtig mål med anstrengelserne.

> [...]
ikke
> den oplevelse af "mandom" man oplever med sig selv...

IMO er det nu altså også fordi det føles dejligt, at det så også ser frækt
ud og er enormt intimt gør at det går op i en højere enhed (uden at blive
alt for filosofisk).

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-04-02 21:23

[lowlife | 29 Apr 2002 13:49:46 -0700]

>Så engang en pornofilm med Ron Jeremy, hvor han var i stand til at
>sutte sig selv. *hehehe* Har i nogensinde været ude for nogen, som
>havde den evne?

Jeps, jeg har kendt nogle fyre der kunne - og det eneste jeg kan sige,
er at jeg er p*sse misunderlig

>OK, et lidt outreret spørgsmål. Det var noget jeg godt kunne tænke mig
>at prøve bare én gang. *GGG*

Det deler du faktisk med de fleste mænd (selvom ikke alle vil indrømme
det) - en rundspørge vist faktisk en gang, at hvis mænd almindeligvis
kunne sutte sig selv, havde ca. 2/3 af alle drenge/fyre/mænd prøvet at
sutte pik mindst én gang i deres liv...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-04-02 22:27

Hej René

> [...]
> det) - en rundspørge vist faktisk en gang, at hvis mænd almindeligvis
> kunne sutte sig selv, havde ca. 2/3 af alle drenge/fyre/mænd prøvet at

Jada!

Jeg mener, hvorfor slikker han-hunde deres egen tissemand? Fordi de kan
selvfølgelig.

Fra : Puk

Dato : 01-05-02 16:20

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
almindeligvis
> kunne sutte sig selv, havde ca. 2/3 af alle drenge/fyre/mænd

Det synes jeg faktisk er skæg i betragtning af, hvor mange mænd
der findes, som ikke er helt vilde med at tungekysse, når deres
kæreste har suttet deres pik. Jeg mener, hvis man ikke bryder
sig om tanken om at få sin egen sæd i munden via kæresten,
hvordan kan det så være, at det er ligemeget, hvis bare man får
den direkte?

Mange hilsner
Puk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-05-02 17:54

"Puk" <powder"fjernmig"@worldonline"fjernmig".dk> skrev i en meddelelse
<Snip mænd ville sutte sig selv>
> [...]
> sig om tanken om at få sin egen sæd i munden via kæresten,
> hvordan kan det så være, at det er ligemeget, hvis bare man får

Det er sikkert som René skrev i en anden tråd (om han slugte eller
spyttede), fordi det er OK når man er ophidset, men når først man er kommet
gåpr det ligesom lidt af ophidselsen, og så er det måske ikke lige så sjovt.

Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-05-02 18:28

Hej Puk

> [...]
> sig om tanken om at få sin egen sæd i munden via kæresten,
> hvordan kan det så være, at det er ligemeget, hvis bare man får

Jeg tror nu ikke, jeg ville sluge min egen klat, og forlanger det
heller af min kæreste. Men jeg kan sagtens tungekysse hende, selvom
hun har haft pik/sæd i munden. Hvis man ikke kan acceptere lidt Body
Fluids hist og her, så er det lidt svært at dyrke sex.

Jeg vil dog vægre mig ved at snowball'e med kæresten, selvom jeg
synes det er ret frækt, når kvinder gør det på film.

Fra : Puk

Dato : 01-05-02 21:39

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en
meddelelse news:aap8gu$q13$1@sunsite.dk...

Hejsa Mark

> [...]
Body
> Fluids hist og her, så er det lidt svært at dyrke sex.

Ok det kan jeg godt se og jeg synes da også at Lars' forklaring
lyder ret plausibel. Det virkede bare så pudsigt lige først *S*.

> Jeg vil dog vægre mig ved at snowball'e med kæresten, selvom
jeg
> synes det er ret frækt, når kvinder gør det på film.

Øhhhh snowball'e? Jeg går ud fra at det ikke har så meget med
sne at gøre? *G*

Mange hilsner
Puk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-05-02 22:11

Wed, 1 May 2002 22:38:45 +0200, skrev "Puk"
<powder"fjernmig"@worldonline"fjernmig".dk>:

>Øhhhh snowball'e? Jeg går ud fra at det ikke har så meget med
>sne at gøre? *G*

Der menes formentlig at to piger har modtaget udløsningen fra en
fyr og så bytter »mundvand« bagefter.

Men sådan lidt udenfor, jeg kan godt lide, når jeg og en anden
fyr har fået udløsning og vi begge har sæden i munden stadig, at
vi så tager dybe kys og bytter sperm.
(og ja, jeg er bøsse, hvis nogen skulle være i tvivl)
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-05-02 23:22

Hej Puk

> jeg
>
> Øhhhh snowball'e? Jeg går ud fra at det ikke har så meget med
> sne at gøre? *G*

Nej. Den kræver nok en forklaring. Man lærer jo så mange nye udtryk,
når man er en nysgerrig natur. De rigtige ord hjælper også en del,
hvis man leder efter mere ... øh ... pikante ting på nettet.

Snowball=en fyr får udløsning i munden på en kvinde, som sender den
sæden videre i munden på en anden kvinde.

Andre specialbetegnelser er fx:

Facial
Bukkake
Squirt

Nogen gange bliver man lidt imponeret over hvad der egentlig er
af specielle seksuelle ønsker (på film i det mindste) ude i
pornoland.

Fra : Puk

Dato : 02-05-02 15:15

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en
meddelelse news:aappo4$pq$1@sunsite.dk...

Hejsa Mark

> [...]
del,
> hvis man leder efter mere ... øh ... pikante ting på nettet.

Ok, ja dem leder jeg jo ikke så meget efter, så jeg går nok glip
af nogle udtryk. Men så har jeg jo folk her i gruppen til at
forklare *S*.

> Snowball=en fyr får udløsning i munden på en kvinde, som sender
den
> sæden videre i munden på en anden kvinde.

Ok, jeg havde det lidt på fornemmelsen, men det er rarere at vide
*S*. Takker mange gange

> Andre specialbetegnelser er fx:
>
> Facial
> Bukkake
> Squirt

Det lyder unægteligt eksotisk.......Sjovt nok kommer jeg til at
tænke på mad fra fjerne lande med underlige navne *G*

> Nogen gange bliver man lidt imponeret over hvad der egentlig er
> af specielle seksuelle ønsker (på film i det mindste) ude i
> pornoland.

Ja det kan jeg forestille mig *S

Mange hilsner
Puk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-05-02 16:29

Hej Puk

> [...]
>
> Ok, ja dem leder jeg jo ikke så meget efter, så jeg går nok glip
> af nogle udtryk. Men så har jeg jo folk her i gruppen til at

Ja, der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken flere
gange

> den
>
> Ok, jeg havde det lidt på fornemmelsen, men det er rarere at vide
> *S*. Takker mange gange

Ja, den er ikke svær at gennemskue.

Facial = sæd i en kvindes ansigt. Desværre betyder facial faktisk
ansigtsbehandling, så det er lidt morsomt, når én af de mandlige
gæster på fx The Tonight Show taler om, at han var på skønhedsklinik
og fik en "complete facial".

Bukkake er et japansk koncept. Rigtig mange fyre kommer i ansigtet
på en kvinde, der holder et glas samtidig. Hun drikker indholdet
af glasset til sidst. Ikke særligt ophidsende, bare underligt.
Japansk seksualitet er i det hele taget *mystisk*.

Squirt = kvindelig ejakulation.

> Det lyder unægteligt eksotisk.......Sjovt nok kommer jeg til at
> tænke på mad fra fjerne lande med underlige navne *G*

Bukkake er jo et japansk ord og squirt lyder som squid, så jeg er med
på, hvad du mener.

> Ja det kan jeg forestille mig *S

Sjovest var det nu, da min svigermor ringede (hun er 64) og skulle have
en forklaring på diverse udtryk. Hun kunne ikke få mening ud af en
artikel i Information pga. diverse fagudtryk fra pornoens verden: Cumshot,
DP osv. Specielt double penetration (DP) var lidt svær at anskueliggøre
over telefonen *G*. Hun er en s'gu frisk kvinde hende svigermor.

Fra : Puk

Dato : 02-05-02 16:58

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en
meddelelse news:aarluh$2v7$1@sunsite.dk...

Hejsa Mark

> Ja, der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken
flere
> gange

Nope og så er det jo iøvrigt også så in det her med vidensdeling
*G*

> Ja, den er ikke svær at gennemskue.

Nej men jeg skulle bare være sikker *S*

> [...]
> ansigtsbehandling, så det er lidt morsomt, når én af de
mandlige
> gæster på fx The Tonight Show taler om, at han var på

Det er jeg klar over, for jeg har jo selv fået facials i Texas,
men konteksten taget i betragtning var jeg ret sikker på, at det
ikke var det, det handlede om.

> [...]
> af glasset til sidst. Ikke særligt ophidsende, bare underligt.
> Japansk seksualitet er i det hele taget *mystisk*.

De handler alt sammen om kvinder ! Er der ikke nogen for mænd?
Eller ikke nær så mange måske?

> Bukkake er jo et japansk ord og squirt lyder som squid, så jeg
er med
> på, hvad du mener.

Jeg blev helt sulten, så nu har jeg startet ovnen *G*

> [...]
anskueliggøre
> over telefonen *G*. Hun er en s'gu frisk kvinde hende

Ja det må jeg sige *G*. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg selv
ville have kunnet holde masken og forsøge at forklare *S*.

Mange hilsner
Puk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-05-02 06:10

[Mark Thomas Gazel | Thu, 2 May 2002 00:21:51 +0200]

>Snowball=en fyr får udløsning i munden på en kvinde, som sender den
>sæden videre i munden på en anden kvinde.

Det kan garanteret også foretages af fyre Det var dog ikke en
betegnelse jeg havde hørt om før.

>Squirt

Den kender jeg heller ikke? Skedesekretsprøjt?

>Nogen gange bliver man lidt imponeret over hvad der egentlig er
>af specielle seksuelle ønsker (på film i det mindste) ude i
>pornoland.

Ja, MON ikke...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : lowlife

Dato : 30-04-02 23:08

danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) wrote in message news:<21800168.0204291249.551539e@posting.google.com>...

Hej!

OK, som skrevet i et tidligere indlæg så tror jeg ikke på meget af det
jeg ser på pornofilm. Nå, men nok om det, jeg ville jo osse bare lige
have bekræftet at nogen faktisk havde set det IRL (In Real Life).

Min opfølgning til mit fjollede spørgsmål kunne så være lidt mindre
fjollet, da jeg faktisk engang var ude for en kvinde, som tændte
ekstra meget på at få bearbejdet sine bryster (slikket, suttet, nulret
osv.). Hun var så vild med det, at hun kunne gøre det selv og blive
meget opstemt af det. Jeg ved faktisk ikke om hun kunne få orgasme
alene af at blive "bryst behandlet" (eller hvad man nu skal kalde
det).

Har nogen et bud på om kvinder kan få orgasme alene af at få leget med
sine bryster?

M.v.h.

P.

Fra : Lillie Brent

Dato : 01-05-02 01:00

lowlife <danishpastrydk@yahoo.dk> skrev i
> danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) wrote in message

> Har nogen et bud på om kvinder kan få orgasme alene af at
> få leget med sine bryster?

Ja de har jeg fått mer enn en gang.

En annen ting er å få orgasme uten å berøre noen deler av
kroppen, det er ikke alltid like enkelt, man må være meget
trengende og liderlig *S*, og krever mye konsentrasjon og
tålmodighet, nesten så det ligner selvpining, men fy f*** så
deililg når det *endelig* lykkes.

Altså, man legger seg helt rolig på ryggen, finner fram sin
beste fantasi og begynner å arbeide med skjedemuskulaturen.
Det er tungt arbeid skal jeg si deg...*S*

Lillie

Fra : lowlife

Dato : 02-05-02 13:02

"Lillie Brent" <brentbarn@msn.com> wrote in message news:<NdGz8.8626$2E.294444@news2.ulv.nextra.no>...

<snip>

> Ja de har jeg fått mer enn en gang.

Wauw! er det som "onani" eller sammen med din mand?

> [...]
> trengende og liderlig *S*, og krever mye konsentrasjon og
> tålmodighet, nesten så det ligner selvpining, men fy f*** så

Det kan jeg forestille mig.

> Altså, man legger seg helt rolig på ryggen, finner fram sin
> beste fantasi og begynner å arbeide med skjedemuskulaturen.
> Det er tungt arbeid skal jeg si deg...*S*
>
> Lillie

Hilsener,

P.

Fra : Lillie Brent

Dato : 02-05-02 17:16

lowlife <danishpastrydk@yahoo.dk> skrev
> "Lillie Brent" <brentbarn@msn.com> wrote
>
> <snip>
>
> Wauw! er det som "onani" eller sammen med din mand?

Begge deler. Det gir meg et voldsomt sug etter å bli berørt
akkurat der man aller helst vil bli beørt, nemlig mellom benen,
og det igjen gjør meg stang liderlig at jeg ikke får det jeg helst
vil ha... *S*

Kram Lillie

Fra : Girlie

Dato : 03-05-02 07:44

"Lillie Brent" <brentbarn@msn.com> skrev i en meddelelse
> kroppen, det er ikke alltid like enkelt, man må være meget
> trengende og liderlig *S*, og krever mye konsentrasjon og
> tålmodighet, nesten så det ligner selvpining, men fy f*** så
> deililg når det *endelig* lykkes.

Har du ikke ofte vågnet ved at du fik orgasme? :) Jeg vågner ind i mellem
ved at denne vidunderlige følelse skyller ind over mig (skedeorgasme) og det
beviser jo blot at lyst, sex og tilfredsstillelse finder sted mellem
ørerne:)

Fra : Lillie Brent

Dato : 03-05-02 20:17

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ved at denne vidunderlige følelse skyller ind over mig (skedeorgasme) og det
>beviser jo blot at lyst, sex og tilfredsstillelse finder sted mellem

Joda, det har jeg opplevd ofte. Mine netter er ofte veldig urolige, og
det hender at jeg våkner av at jeg har kjæresten langt oppe i mig, og
vi er i full gang med sex. Og ingen av oss kan gjøre rede for hvem det
var som startet det hele...

Lillie

Fra : lowlife

Dato : 07-05-02 12:22

Lillie Brent <brentbarn@msn.com> wrote in message news:<0cm5duga4jsdtgt67mo8uambvco64e0cvm@4ax.com>...

<snip>
> [...]
> det hender at jeg våkner av at jeg har kjæresten langt oppe i mig, og
> vi er i full gang med sex. Og ingen av oss kan gjøre rede for hvem det

Det lyder altså interessant, det har jeg aldrig hørt om før. *S*

> Lillie

P.

Fra : Lillie Brent

Dato : 08-05-02 00:10

danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) wrote:

>Lillie Brent <brentbarn@msn.com> wrote in message:
>
><snip>
>
>Det lyder altså interessant, det har jeg aldrig hørt om før. *S*

Ikke?! Men jeg tror det starter som en drøm. Drømmer kan som kjent
være ganske realistiske, ville og intense, og på en måte virker det
som drømmen bare fortsetter. Det tragiske er at det alltid blir så
kortvarig før alt er over. Man blir ikke fort nok våken til å kunne ta
kontroll over situasjonen, og så er løpet kjørt...

--
Lillie

Bestevenninna mi stakk av med typen min...
og jeg savner henne allerede!

Fra : Esben

Dato : 02-05-02 22:16

(lowlife) wrote
> Har nogen et bud på om kvinder kan få orgasme alene af at få leget med
> sine bryster?

Da jeg var 17 havde jeg en kæreste på 26. Hun skulle have klitoris
involveret første gang. 2. gang kunne hun komme fra kussestimulation
alene (G-punkt mm) og 3. gang kunne hun komme fra brysterne. Men hun
havde altså også arbejdet med sin seksualitet så det vaskede sig!!

vh esben

Fra : Michael H.

Dato : 04-05-02 10:37

lowlife <danishpastrydk@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så engang en pornofilm med Ron Jeremy, hvor han var i stand til at
> sutte sig selv. *hehehe* Har i nogensinde været ude for nogen, som

Det var i filmen: Sulkas Wedding, han gjorde det i. Men han er også udstyret
lidt over det ''normale''.
Og der er også en scene i ''Tyren Tegn'', hvor det bliver gjort (ikke Ron
Jeremy)

Michael

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-05-02 12:22

> [...]
> lidt over det ''normale''.
> Og der er også en scene i ''Tyren Tegn'', hvor det bliver gjort (ikke Ron

Hehe, i knew it! Jeg skal aldrig mere tvivle på min fremragende
hukommelse, selvom det er de mest syrede ting den kan huske.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Per Madsen

Dato : 06-05-02 09:31

Jeg har fundet det lille filmklip jeg tidligere har snakket om. Har postet
det i dk.binaer.

Hilsen,
Per