At slikke tæer...
Fra : lowlife

Dato : 29-04-02 21:45

Halløjsa alle i dejlige kvinder og flinke fyre!

Der var engang, hvor jeg ved sådan lidt af en tilfældighed fandt ud
af, at en kvinde godt kunne lide at få slikket og suttet sine tæer.
Det var utroligt frækt, og hun var helt oppe at køre.

Spørgsmålet er så:

"Hvilke oplevelser har du/i med det?"

"Hvordan kan man udvikle legen?"

Hun var lidt flov over hun kunne lide det, fordi hun syntes det
ydmygede mig. Nå, men jeg havde ikke noget imod det.

Hilsen,

P.

Fra : Gudrun

Dato : 29-04-02 22:20

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> wrote in message
> Halløjsa alle i dejlige kvinder og flinke fyre!

Halløjsa zææææl, og er selvfølgelig dejlig *G*

> [...]
> af, at en kvinde godt kunne lide at få slikket og suttet sine tæer.
> Det var utroligt frækt, og hun var helt oppe at køre.

Elsker det simpelthen...
Opdagede det også ved en tilfældighed en aften manden bare så'n begyndte at
slikke mine tæer og jeg fandt det helt vildt ophidsende...

> "Hvordan kan man udvikle legen?"

Aner det ikke, for det er ikke noget vi "dyrker" herhjemme, men synes altså
at det er helt vildt lækkert, når han ind imellem gør det...

> Hun var lidt flov over hun kunne lide det, fordi hun syntes det
> ydmygede mig. Nå, men jeg havde ikke noget imod det.

Tror egentlig også at jeg er lidt "flov" over det, men har ikke analyseret
nærmere på hvorfor jeg er det...
Jeg tror måske det handler om, at jeg ikke er så "fortrolig" med mine tæer
og egentlig finder tæer/fødder grimme i al almindelighed, så jeg synes ikke
det kan være rigtigt at han skal slikke på mine når jeg nu selv er lidt
begrænset i min begejstring over "Apostlenes Heste"! Jeg tænker ikke på at
han ydmyger sig - det er der ingen af os der gør - vi gør det rart for
hinanden...

Jeg er HELT sikker på at manden her også synes det er rart og dejligt og det
ikke mindst fordi han kan se at det tænder mig.

Sent aftenknus Gudrun

Fra : Georg

Dato : 30-04-02 20:59

Jeg er fodfetichist. Jeg elsker at beundre lækre kvindetæer. Jeg har samlet
en masse billeder fra Nettet. Men tæerne skal være pænt byggede og meget
velsoignerede. Jeg har haft partnere med "kedelige fødder" og så har jeg
haft nogle med smukke og meget lækre fødder. Dem har jeg elsket at sutte på.
At tage de enkelte små tæer ind i munden en ad gangen. Det har bare undret
mig, at ingen af dem har udtrykt den samme begejstring som Gudrun. Jeg har
troet, at det kun var mig/mænd, der kunne få sådanne tossede lyster. Men jeg
har aldrig været flov over det. Det har altid indgået i sexlegen lige som
alle de andre små tossestreger, man laver i den situation.

Jeg bilder mig ind, at jeg ikke er alene om den lyst. Vi må være mange. Hvem
laver man ellers de mange newsgroups til?
Mvh Georg

Fra : jump

Dato : 07-05-02 10:39

> [...]
Hvem
> laver man ellers de mange newsgroups til?

Hej Georg!

Vil bare gøre dig - og evt. andre - opmærksom på et online fællesskab af
både trample- og fodfetishsister fra Skandinavien. Desværre kniber det lidt
med at fodfetishisterne melder sig på siden. Du skal være hjerteligt
velkommen til at træffe os på:

http://www.fodfetish.dk

Vi udveksler erfaringer (lidt ligesom her i denne newsgroup) forsøger at
mødes indimellem, selvom det ligger lidt tungt med netop dette endnu. Men
det skal nok komme efterhånden som vi bliver flere og flere.

Håber at du kigger forbi.

Venlig Hilsen
jump@trampleparty.com

Fra : Esben

Dato : 02-05-02 23:06

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote:

> "lowlife" wrote

Du sku' prøve det selv, mennesket har undervurderet mange nerver i det
område...

Angående udvikling af tingene kan chokomousse anbefales (efter fodbadet)

Får mig vil det ofte være en del af forspillet (sammen med kys over hele
kroppen) og der er ikke nogen der har klaget endnu.

Fødder er sexede!

Fodofile for fri fodsex!

esben
"...der har det hele i munden..."