Kardinal Law: 6-årig dreng selv skyld i vo~
Fra : Snow White Foundatio~

Dato : 29-04-02 22:28

USA's mest fremtrædende kardinal, Bernard F. Law, hævdede i dag, at en 6-årig dreng selv bidrog til at blive seksuelt misbrugt af
præsten Paul R. Shanley ved at udvise skødesløshed.

Kardinal Law forfremmede i sin tid fader Shanley, vel vidende at præsten var medlem af North American Man/Boy Love Association og
allerede havde voldtaget flere børn. Fader Shanley har senere forsvaret sig med, at "barnet er forføreren".

Den romersk-katolske kirke har ikke afskediget, ekskommunikeret eller offentligt irettesat Bernard F. Law og støtter således fortsat
kardinalen, der er kendt for at have beskyttet pædofili-dømte præster i årtier.

Herhjemme opretholder kirkeminister Tove Fergo stadig den danske godkendelse af den romersk-katolske kirke. Grundlovens § 67 siger,
at intet trossamfund må lære eller foretage noget, som strider mod sædeligheden.

(Kilde: Boston Globe)

Med venlig hilsen
Snow White Foundation
f. forretningsudvalget
Søren Mosegaard
Tlf. 63110640
-- Meld dig ind i Snow White Foundation og stop forbrydelserne http://www.geocities.com/snow_white_foundation/ --

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-04-02 07:02

"Snow White Foundation" <snow_white_foundation@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3ccdbae7$0$97309$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> USA's mest fremtrædende kardinal, Bernard F. Law, hævdede i dag,

Hvor?

Gider du ikke lige supplere med en kildelink?

> [...]
var
> medlem af North American Man/Boy Love Association

Gudfaderpålokum...Ingen bemærker at han er medlem af en pædofilorganisation?
Tænk, jeg som troede at det var endnu en af dine til bogen opfundne
organisationer...Temmelig absurd.

> og
> allerede havde voldtaget flere børn. Fader Shanley har senere forsvaret
sig med, at "barnet er forføreren".

Jaja: Psykopatisk "Look what you made me do to you"-retorik?

Spændende. Kender den fra mig selv i et vist tilfælde med en
"voldstrussel"...Du kender jo selv historien og har vist anløb til samme
"han var selv ude om det"-retorik...

Man kunne ligefrem fristes til at tro at ham præsten ligefrem også tænkte,
som du så detaljeret beskriver det i et par rimeligt uhyggelige passager i
"Uhyret..."

> [...]
offentligt irettesat Bernard F. Law og støtter således fortsat
> kardinalen, der er kendt for at have beskyttet pædofili-dømte præster i

Jeg tror sgu' desværre din organisation er røget lidt i baggrunden. Lavinen
ruller allerede.
Og lad nu være med at bilde mig ind at du startede den...

> [...]
> godkendelse af den romersk-katolske kirke. Grundlovens § 67 siger,
> at intet trossamfund må lære eller foretage noget, som strider mod

Lad mig gætte: Både panserne og fru Fergo skreg af grin over din
"Anmeldelse"?

Eller mener at du muligvis er dybt debil?

Problemet er jo at du nok får lidt svært ved at forbyde en hel
verdensreligion på grund af disse ugerninger som nogle enkelte
repræsentanter har udført. Det ER sgu' lettere naivt, Søren...Det lyder til
forveksling som den yderste europæiske højrefløjs kobling mellem
kriminalitet og Islam.

> (Kilde: Boston Globe)

Nååh, der var den, tak!

http://www.boston.com/dailyglobe2/119/metro/An_alleged_victim_is_called_negl
igent+.shtml

Og denne "hyggelige" "kærligheds"-organisation kan undersøges ved diverse
links på:
http://google.yahoo.com/bin/query?p=North+American+Man+Boy+Love+Organisation
&hc=0&hs=0

(Du må lære selv at smide links!)

Er der ikke een eller anden der gider at forklare mig, hvordan disse
pædofilorganisationer kan være fuldt lovlige?

I modsætning til Den Katolske Kirke har de jo netop pædofili som åbenbar
dagsorden...

Anders Peter Johnsen

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 30-04-02 20:37

On Tue, 30 Apr 2002 08:02:24 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@post8.tele.dk> wrote:

>Hvor?
>
>Gider du ikke lige supplere med en kildelink?

Nok ikke lige mosegrisens styrke det der med kilder, men her er et:

http://www.boston.com/globe/spotlight/abuse/stories/042902_law.htm

http://www.boston.com/globe/spotlight/abuse/

Med venlig hilsen
Lars Erik Bryld