applixware
Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 29-04-02 20:16

Er der nogen her der har egne erfaringer med applixware?
F.eks sat op imod staroffice 5.2.

Gerne lidt detaljeret. Jeg lurer lidt på evt at købe den da der er
skrevet så meget godt om den.
Men det er jo rart at høre ægte erfaringer.
Hilsen claus.

Fra : frank damgaard

Dato : 30-04-02 10:21

Claus Christian Larsen <Claus398@netscape.net> wrote:

> [...]

> skrevet så meget godt om den.
> Men det er jo rart at høre ægte erfaringer.

Jeg har en nogle år gammel applixware 4.x
Den virkede fint på P75 og 32MByte RAM, og er langt fra så "tung" som SO.
Jeg ved ikke om nyere versioner er blevet "tungere",
Applixware er så vidt jeg ved stadig mest på engelsk, uden dansk.
Staroffice har jo danske menuer og stavekontrol til flere sprog.
Sammenlign også import/exportfiltre i den Applixware version
du har set på.

Jeg ville nok foretrække staroffice, da den fås til både linux go windows 9x
og man således kan læse de samme dokumenter uafhængig om det lige
er linux eller windows man anvender.

Men valget vil jo helt afhænge af dine behov.

--
Frank Damgaard |

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 30-04-02 17:58

frank damgaard wrote:

> Jeg ville nok foretrække staroffice, da den fås til både linux go windows 9x
> og man således kan læse de samme dokumenter uafhængig om det lige
> er linux eller windows man anvender.

Jeg kunne ikke dy mig for at købe den. Nu glæder jeg mig til at få den
installeret. Jeg ved godt at staroffice snart kommer i ny version, så
det havde nok været mest fornuftigt at vente. Men så kan man jo blive
ved med at vente.....

Hilsen Claus Larsen.