MSI K7T Turbo2/Chaintech 7AJA2 + AMD XP 16~
Fra : Kenneth Laulund Niel~

Dato : 29-04-02 21:42

Hej

Jeg er et temmelig trælst problem, jeg har et MSI K7T Turbo2 og
et Chaintech 7AJA2, begge bundkort har jeg i et kortere stykke
tid(dage) kunne køre med en amd xp 1600+ men pludselig mens
maskinen kørte gik skærmen sort og den vil ikke kendes ved cpu'en
mere.

Jeg har ingen problemer med at køre med en Duron 850. Jeg har
prøvet at ændre fsb til 100 og 133 jeg har sat bios til defaults,
men lige meget hjælper det.

Ud over de 2 mobo indeholder min comp. en 340 watt psu, sb live
lydkort, gf gts/pro 64 ddr gfx kort, 2 d-link nic's og 3x20 gb
maxtor diske samt cdrom drev osv. alt sammen i et aopen hq08 med
som nævnt før en udskiftet psu.

Nogen som har en løsning på mit problem?

links til mobo:

Chaintech:
http://www.chaintech.dk/Products/socketa/7aja2.htm

Msi:
http://www.msicomputer.com/product/detail_spec/K7Tturbo2.htm

--
Kenneth
dsl25451@vip.cybercity.dk

Fra : CopyCat

Dato : 01-05-02 00:19

> [...]
> tid(dage) kunne køre med en amd xp 1600+ men pludselig mens
> maskinen kørte gik skærmen sort og den vil ikke kendes ved cpu'en

så er Cpu'en vel futtet af ? ..
test den i en anden computer ..

~~Z Frank .,