rimelige pc højtalere
Fra : Bernhard Ege

Dato : 29-04-02 18:42

Hejsa

Jeg vil gerne høre folks erfaringer med pc højtalere da jeg vil have
købt mig nogle nogen. Jeg leder efter 2 højtaler løsninger (nemt til
spilleweekender

Jeg har prøvet Labtec Spin 70 og Typhoon 1040, men jeg synes der var
problemer:

Spin 70 havde svag susen men høj nok til at jeg blev irriteret (kunne
ikke ignorere den). Susen blev videreført i headphone stikket. Spillede
dog ret godt. Kunne bruges hvis ellers man slap for den susen (og nej,
det er ikke kabling/lydkort for der er intet på stereo anlægget). Susen
særdeles tydelig når man lægger øret til højtaleren, selv når der er
skruet HELT ned.

Typhoon har svag brummen i venstre kanal (ikke slemt) men mangler
diskant (og der er ingen bas/diskant regulering, ej heller på lydkort).
Lyder billigere end Spin 70 men er dyrere.

Begge er 2x12 Watt RMS.

Har i et bud på hvad jeg bør købe og hvor?

mvh Bernhard

Fra : Christian Sparre

Dato : 29-04-02 18:59

> Jeg vil gerne høre folks erfaringer med pc højtalere da jeg vil have
> købt mig nogle nogen. Jeg leder efter 2 højtaler løsninger (nemt til
> spilleweekender

Ok 2 højtaler løsning...

Jeg vil nu stadig anbefale et sæt i samme art som et sæt Labtec 2414 2x satt
+ sub
de kan nemt være i en større sports taske... jeg har dem med over alt på
ferie osv.

spiller super efter godt 1 år nu !

Fra : JRS

Dato : 29-04-02 22:28

"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil gerne høre folks erfaringer med pc højtalere da jeg vil have
> købt mig nogle nogen. Jeg leder efter 2 højtaler løsninger (nemt til

Jeg har mig et par Altec Lansing ATP-3 og dem er jeg lykkelige for .. De
brummer godtnok en smule, men med det samme der er lyd på hører man det ikke
Dette er også et 2satt +sub sæt, og det rykker bare :) Kæmpe bass ...
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384807893

MVH
JRS

Fra : /:nomis:\\