hvor følsom er en cpu på overfladen
Fra : The Big M.

Dato : 29-04-02 13:33

Hej
Jeg har fået en pentium 3 1000 EB cpu (fc pga) mellem hænderne, men
der sidder lidt rester af lim (tror jeg) på den "klods" der er på
midten. Nu vil jeg jo gerne have det fjernet så jeg kan være sikker på
at få den bedste varmeoverførsel, men jeg vil lige høre først hvor
følsom er den? Jeg har engang "kommet til" at ødelægge en kerne på en
AMD t-Bird derfor vil jeg være ekstra forsigtig denne gang ...

på forhånd tak for hjælpen
The Big M

Fra : Jonathan

Dato : 29-04-02 15:01

Det skulle ikke værenoget problem at bruge sprit. Det har jeg brugt på en
celeron, duron og athlon uden det gav problemer...

Fra : Thomas Christensen

Dato : 29-04-02 15:11

> "The Big M." <dont-spam-me@tdcadsl.dk> wrote in message

Brug acetone, så er det væk i løbet af 5 sek. og du får ingen ridser.

Thomas

Fra : Esben

Dato : 29-04-02 17:05

"The Big M." <dont-spam-me@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> følsom er den? Jeg har engang "kommet til" at ødelægge en kerne på en
> AMD t-Bird derfor vil jeg være ekstra forsigtig denne gang ...

En vatpind og isopropyl alkohol (eller andet der ikke efterlader et
fedtlag), så skulle den være nem at rense.

--
Esben