Slip hestene løs, så ikke Erfurt-tragedier~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-02 07:45

Tillad total ytringsfrihed incl vedr børneporno.

Alt hvad kan få farlige Robert Steinhauser typer væk fra massemord, bør
tillades.

Piger der er søde ved ensomme mænd, forebygger vold.!

"Vi bør frygte en mand der hader sig selv, for vi bliver let ofre for hans
vrede og hævn. Lad os friste ham til egenkærlighed!" Nietzsche Morgenrøde
1880 ( også her har Nietzsche skabt Freud-terapiens centrale dogmer.)

Erfurt wake-up call.>Nietzsche kur

Mediernes reaktion på massakren mod de lærere, der havde mishandlet en
skoleelev i Erfurt, har været den vanlige billige sorg, hvorom en
Nietzsche-læremester skriver

"Når kvinder begræder deres elskedes død, er det i reglen ikke så meget
fordi de har elsket den døde, som for at vise sig selv værdige til at
elskes." Rochefoucauld(1601-1669)

Vi kan intet gøre ved fortids-drab - men lad os se episoden som et nyttigt
wake-up call, en nyttig advarsel om hvad de unge skjuler - om deres
berettigede og forståelige s had mod undervisningssytemet.Deres modvilje mod
forbud og tvang, der forpester hvad kunne være paradis. Deres af præk,
censur og godhed fremprovokerede voldspsykopati.

Vigtigste reaktion er hverken forbud mod våben eller voldsfilm, men at
samfundet gøres humant dvs frit - at vi ikke tvinger de unge til skadelig
uddannelse, der gør dem desperate og sindsyge.

Selv det mest utilpassede unge har masser af potential - som kan realiseres
på et frit marked,
Men aldrig via dyre behandler-projekter. Væk med at dømte voldbander sendes
på overlevelseskursus i Nordsverige og dykkerkursus på Bahama. Ophæv 92% af
lovjunglen .- sæt libidoen fri.

"Man skal ikke søge at eliminere sine komplekser - man skal bringe sig i
overensstemmelse med dem: Det er dem der styrer vor opførsel her i verden".
Freud

"Det er mig ikke nok at lynet ikke mere gør skade. Jeg vil ikke aflede det:
det skal lære at arbejde for mig. Zarathustra/Nietzsche (bog4 kap 13,7.)

"Målet er ikke enhed eller harmoni - det er skældsord for Nietzsche -målet
er at det fortrængte og problematiske kanaliseres over i noget
konstruktivt" Safranski

"Herre over sig selv er man,

nå¨r man kan leve af sine splittelser og

bevidst omsætte deres energier

i vedvarende personlig vækst"Nietzsche

Giv en chance til GUDS USYNLIGE HÅND , som Adam Smith beskrev - at når vi
får lov at være egoister vedr alt andet end vold, tyveri, bedrag, så vil den
kloge narre den mindre kloge, så den mindre kloge får UDFORDRINGER der gør
livet værd at leve.
Der skabes arbejdspladser, når kapitalistens bånd cuttes.
Lad børnepornofabrikanterne berige verden, når børneskuespillernes forældre
er indforståede.
Lad ytringsfrihed være total - væk med de Islam-krævede forbud mod racistisk
ærlighed.

Hvis Robert Steinhaus aldrig havde fået kritik af sit pjæk, men havde fået
tilbudt fri internetdebat uden netpoliti, havde han måske afreageret med
verbal mudderkastning og det dør ingen af.

At elske sig selv er en livslang romance

Oscar Wilde

Den, der ikke elsker sig selv, elsker ikke godt, og den, der ikke hader sig
selv, hader ikke godt. Oscar Wilde

Den eneste måde at befri sig for en fristelse, er at give efter for den.
Modstår du den, bliver din sjæl syg af længsel efter hvad den har forbudt
sig selv.Oscar Wilde

Kun fladbundede naturer kender sig selv.Oscar Wilde

FÆNGSLER ER IKKE LØSNIGEN PÅ DE UDSTØDTES VOLD

Every prison that men build is build with bricks of shame, and bound
with bars lest Christ should see how men their brothers maim.Oscar Wilde

Tilhører idag ikke pøbelen? Men pøbelen ved ikke hvad der er stort og lille
og ligefremt og redeligt. Den er uskyldigt krumt og lyver altid. Nietzsche
Zarathustra bog4 13, 8

--

Religion bygger ofte på spot over en del af ens egen natur, og man føler
vellyst ved at gøre vold på sig selv, gennem overdrevne fordringer og

I fredstid vil det krigeriske menneske angribe sig selv. Nietzsche Hinsides
godt og ondt 1886 (altså fortrængninger sublimeres og skaber selvhad)

Hvad er beviset på den opnåede frihed? Ikke mere at skamme sig over for sig
selv. Nietzsche

Den der er utilfreds med sig selv, er uafladeligt indstillet på at hævne
sig.

og det er os andre der bliver ofre for ham, om det så blot er ved at tåle
det hæslige syn af ham. For synet af det hæslige gør en dårlig og dyster.Vi
bør frygte en mand der hader sig selv, for vi bliver let ofre for hans vrede
og hævn. Lad os derfor søge at friste ham til at elske sig selv. Nietzsche

At se liden gør godt, at volde liden endnu bedre - det er en hård sætning,
men en gammel mægtig menneskelig-altfor-menneskelig hovedsætning.".
Mennesket forlanger at pine, at undertvinge, at vise sin magt. Er det ikke
stærkt nok til at pine andre, piner det sig selv. "Alle instinkter, der ikke
kommer til udfoldelse, vender sig indad."Nietzsche

Ondskabsfuldhed er sjælden. De fleste er for optaget af sig selv til at være
sadister.. Nietzsche

Er livet ikke tusind gange for kort til at kede sig. Nietzsche

Livet stræber efter at stige og derved overgå sig selv.Nietzsche

Viljen til magt er blot viljen til at leve Nietzsche

I ensomhed æder mennesket sig selv, i gruppen ædes man af andre. Vælg selv.
Nietzsche

Skolen tvang morderen til ensomhed
"Hvis ingen følte en så aldeles overdreven interesse for sig selv,
ville livet være så uinteressant, at ingen kunne holde det ud. Arthur
Schopenhauer

"Mennesket sejrer ved at gå under og ofrer sig selv for et større Grønbech

Morderen har måske oplevet at han gjorde noget stort og godt - lad os få
noget godt ud af det, ved at færre i fremtiden fristes til sådant.

Succes er at gå fra fiasko til fiasko, uden at miste troen på sig selv."
Winston Churchill

Mennesket har en slange i sig som er med ham eller mod ham. Når slangen er
med ham, er han næsten guddommelig. Når slanget en mod ham er han såret og
forgiftet og har tabt overfor sig selv. DH Lawrence

Den misundelige piner sig selv som en fjende. ORdsprog.

Angsten minder - venligt men bestemt - om at Lidenskab, Redelighed og Mod
til at se sig selv i øjnene, er og forbliver det afgørende"

Anxiety is the dizziness of freedom . Søren Kierkegaard

"Man har afskaffet det at være menneske, og enhver spekulant, journalist og
politiker forveksler sig selv med menneskeheden, hvorved han bliver noget
uendeligt stort."Søren Kierkegaard - GODHEDSINDUSTRIEN ER DYRKER SIT SELV
VIA INDVANDRING HAR GANG I NOGET DER ER VÆRRE END HVAD SKETE I ERFURT

Gid de hyperaktive godgørere ville forstå, at

"Når man ikke finder hvile i sig selv, er det unyttigt at søge den
andetsteds." La Rochefoucauld

Også de offenligt ansatte, der bliver arbejdslæse, vil gavnes af
muhamedanerloven.

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel 3586 1000
http://www.glistrup.com

Fra : Nanna

Dato : 29-04-02 09:34

> Piger der er søde ved ensomme mænd, forebygger vold.!

Mener du at pige-BØRN skal være "søde" ved voksne mænd????????

Mvh
Nanna

Fra : h.o.t

Dato : 29-04-02 10:27

"Nanna" <nanna_niemeyer_moeller@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mener du at pige-BØRN skal være "søde" ved voksne mænd????????
>
> Mvh
> Nanna
>
> Nanna, lad være med at bruge tid på ham.......Det er det simpelt hen ikke
værd.......Hvis du kigger, hvad det er for nogle indlæg, han er kommet med,
så vil du ikke tænke så meget over det, andet end han er en fuldtids
brokkehoved, men ret nogle specielle politske meninger.....

Henrik
ps. Det er ikke Bo, der har sagt "Piger der er søde ved ensomme mænd,
forebygger vold.!"....det er et citat....

Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-02 11:53

"h.o.t" <h.rasmussen@telia.com> wrote in message
> "Nanna" <nanna_niemeyer_moeller@hotmail.com> skrev i en meddelelse

"Man skal gøre hvad man har lyst til når man ikke generer andre" har været
min grundlov i den opdragelse jeg har givet mine børn.
Hvis en pige/kvinde har lyst til at gøre en mand glad, ved at elske med ham,
så gør hun en god gerning, forudsat hun ikke stiller ham noget i udsigt der
går ud over kærlighedsoplevelsen her og nu.Måske hun redder samfundet fra,
at manden bliver voldspsykopat/terrorist som Robert Steinhåausser fra
Erfurt.

> [...]
> så vil du ikke tænke så meget over det, andet end han er en fuldtids
> brokkehoved, men ret nogle specielle politske meninger.....

Hvornår er det "værd" at inddrage en debatør i fællesskabet ved at svare?
Er der nogen der er jaloux på at man bliver besvaret, for de vil selv
besvares ofte, og måske der ikke er nok besvaring til alle?
Er jeg en potentiel konkurrent, der skal mobbes ud?
Hvis han ikke har normale, men "specielle" politiske meninger, er det så en
Hitler i svøb man fremelsker, ved at svare?
Hvad med at gøre som i fodbold - gå efter BOLDEN (emnet) og ikke efter
manden?

> ps. Det er ikke Bo, der har sagt "Piger der er søde ved ensomme mænd,
> forebygger vold.!"....det er et citat....

Undertegnede , her kaldet BW og ikke Bo, for det er Chokmah, ville have
angivet hvem jeg citerede, hvis det det lidt provokerende råd til kvinder om
at være så promiskuøs, som man tør, var noget jeg tillagde andre og ikke
selv mente.

Men: - _ who cares_ -
om hvem der har sagt noget først.
Vi står alle på skuldrende af andre.
Der er ikke copyright på citater,
det er tankegods og genbrug,
som kun bør undlades, hvis citatet keder.

Zarathustra-bogen keder nogle. Chokmah får den i ekstase, når han er i
stødet til at læseNietzsche . , skrev han, sådan cirka, og jeg tænkte at han
og jeg er åndelige tvillinger ..

Her et citat om vort forskruede samfund, som misbruger narko- og
psykofarmaka-GIFT og som lokker folk til at søge galeanstalt, for at få
højeste førtidspension.

En sådan anbragt, der nu var i distriktspsykiatri, foreslog mig at vi deltes
om de dyre escortpiger som han købte for at få brugt de mange pensionspenge.
Desværre besvarede han ikke min jatak-mail. Måske nogen havde advaret ham om
at BW er fæl, fæl, fæl, og han havde ikke selvstændighed til at tænke selv.

"En smule gift af og til, det giver behagelige drømme. Og tilsidst al for
meget gift til en behagelig død.
Man arbejder endnu, for arbejdet underholder. Men man sørger for at
underholdningen ikke tager overhånd.
Man bliver ikke længere rig og fattig. Begge dele er for besværligt. Hvem
vil stadig regere? Hvem stadig adlyde? Begge dele er for besværligt.
En folk og ingen hyrde! Alle vil lige det samme, alle er lige d
Den, der føler noget andet, flytter frivilligt på galeanstalt"
Nietzsche, Zarathustra fortalen , afsniut 5.

"Mangen en mand blev geni, blev helt, blev digter, blev sindsyg . ved den
pige, han ikke fik. Søren Kierkegaard