editor
Fra : Danny Andersson

Dato : 28-04-02 14:55

Er der nogen der anbefale en javascript editor (gerne en free eller
shareware)og en begynderbog om javascript?

mvh

Danny

Fra : Danny Andersson

Dato : 28-04-02 15:52

"Danny Andersson" <dannyhoodk@yahoo.dk> wrote in message

> Er der nogen der anbefale en javascript editor (gerne en free eller
> shareware)og en begynderbog om javascript?
>
> mvh
>
> Danny

PS hvordan kan man se koden der er "gemt" i en css/js fil?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-02 16:19

Sun, 28 Apr 2002 14:51:52 +0000 (UTC), skrev "Danny Andersson"
<dannyhoodk@yahoo.dk>:

>PS hvordan kan man se koden der er "gemt" i en css/js fil?

Gå ind i vis kilde, søg efter linket, skriv så adressen i
adresselinjen.

F.eks. ser csslinket sådan ud på min forside:
<link REL="STYLESHEET" HREF="index.css" TYPE="text/css">

og siden ligger på
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
så det er bare at tilføje index.css, så det bliver
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/index.css.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : ole

Dato : 28-04-02 17:04

Danny Andersson wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> "Danny Andersson" <dannyhoodk@yahoo.dk> wrote in message

> PS hvordan kan man se koden der er "gemt" i en css/js fil?

Du kan bruge Stonewriter

den er gratis http://www.stoneware.dk/

Ole

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jan

Dato : 28-04-02 18:30

> [...]
> Er der nogen der anbefale en javascript editor (gerne en free eller
> shareware)og en begynderbog om javascript?

UltraEdit er en udmærket editor der kan bruges til stort set alle
programmeringssprog. Den kan downloades her:
http://www.ultraedit.com/downloads/index.html

og forskellige sprog:
http://www.ultraedit.com/downloads/additional.html

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 29-04-02 10:07

Danny Andersson wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Er der nogen der anbefale en begynderbog om javascript?

Jeg er også nybegynder udi Javascript.
Jeg har købt bogen "JavaScript i praksis" af Gamperl og Nefzger fra
Ingeniørens forlag - den virker umiddelbart overskuelig og indeholder
mange gode eksempler - og så er den på dansk !

Bogen koster ca. 500,-
Se mere her :
http://bog.ing.dk/default.asp?Action=Details&ISBN=87-571-2346-2

mvh Jesper