Puch Maxi vil ikke starte
Fra : Ivan V.Jensen

Dato : 28-04-02 11:59

Hej!
Jeg har en Puch Maxi K som ikke vil starte.
Der er gnist på tændrøret. Toppakning er i orden. Karburator er tæt.
Den giver kunet ordentligt knald ud af udstødningsrøret ved gentagne forsøg
på at starte den.
Hvad er der i vejen? Kan nogen hjælpe mig?
Mvh Simon

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 28-04-02 12:00

"Ivan V.Jensen" <tjek@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forsøg
> på at starte den.
> Hvad er der i vejen? Kan nogen hjælpe mig?

Det kan sagtens være tændingen der står forkert!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : Kim J.