Skriftfarve i tabel
Fra : kofoed-larsen

Dato : 28-04-02 11:47

Jeg har lavet en simpel tabel og vil gerne i selve tabellen
bruge en anden font color end i resten af html-dokumentet.
Men jeg kan ikke få det til at fungere. Hvor skal man definerer font color
henne.
Kan nogle give et tip???

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 28-04-02 12:01

kofoed-larsen wrote:

> [...]
> bruge en anden font color end i resten af html-dokumentet.
> Men jeg kan ikke få det til at fungere. Hvor skal man definerer font color

Dur denne kode ikke?

<TD><FONT COLOR="#008000">
Grøn
</FONT></TD>

Eller er dette bedre

<TABLE BORDER="0" STYLE="color:#9933FF;"><TR><TD>
jklkl
</TD></TR></TABLE>

Fra : jopa

Dato : 28-04-02 12:24

"kofoed-larsen" skrev bla
> Jeg har lavet en simpel tabel og vil gerne i selve tabellen
> bruge en anden font color end i resten af html-dokumentet.

Du kunne evt bruge CSS. Noget ala dette hersens, der er simpelt

H6 {
font-family: Arial;
color: red;
}

Prøv ellers at kigge ind på www.html.dk
Der kan du få masser af hint til CSS.

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 28-04-02 13:08

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev
> "kofoed-larsen" skrev bla
>
> Du kunne evt bruge CSS. Noget ala dette hersens, der er simpelt

> [...]

H6? Mener du ikke td? H6 er jo en overskrift...

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : jopa

Dato : 28-04-02 13:17

"Kasper Kyndsberg" skrev .
> Mener du ikke td? H6 er jo en overskrift...

Jo. Bare hurtigt klasket ned
Mener han får mere ud af at checke CSS på www.html.dk

--

jopa