Flowstop når data sendes/modtages til/fra ~
Fra : Lars Kvorning

Dato : 28-04-02 10:39

Hej

Styresystem: Windows 2000 SP2 + "Security Rollup Package January 2002"
Netkort: DLink TX-538

Jeg har et mærkelig problem:
Jeg oplever flowstop når jeg skal have data ind/ud af netkortet på serveren.
Den flytter data hurtigt det første sekund, og så stopper den og flytter så
lidt data adgangen - i små ryk. Det gælder både kopiering via FTP og
Windows-sharing. Endog når jeg surfer på nettet fra serveren!

Jeg har prøvet et andet netkort og sat netværks-kablet fra en 100Mbit switch
over en 10Mbit hub. Desuden har jeg prøvet at tvinge netkortet til at køre
100Mbit - full diplex (som switchen gør).

Hjælp mig!

På forhånd tak!

Hilsen Lars Kvorning