Postfix setup?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 27-04-02 22:48

Hejsa NG,

For laaang tid siden faldt jeg over en postfix tutorial skrevet på dansk.
Hvis jeg husker rigtigt, var det en Cybercity kunde, der havde beskrevet
hans setup.

Nogen der kender siden og addressen dertil, eller måske en anden god
tutorial?

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-04-02 23:36

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> writes:

> For laaang tid siden faldt jeg over en postfix tutorial skrevet på dansk.
> Hvis jeg husker rigtigt, var det en Cybercity kunde, der havde beskrevet
> hans setup.

Det er sikkert den jeg har liggende på <http://net.bunk.cc/postfix/>
du har set. Den er ikke helt up-to-date mht. installationen. Dengang
behøvede man ikke at sætte den til at køre set-gid.

Hvis bare du læser INSTALL-filen, så skulle du være ret godt hjulpet,
og så kan du evt. have min lille vejledning ved hånden til at blive
lidt klogere på den basale opsætning.

--
Jacob - www.bunk.cc
Tact is the art of making a point without making an enemy.

Fra : Bo Simonsen

Dato : 27-04-02 23:51

On Sat, 27 Apr 2002 23:48:18 +0200, Tonni Aagesen wrote:

> [...]
> beskrevet hans setup.
>
> Nogen der kender siden og addressen dertil, eller måske en anden god

Kører du ikke Debian? Postfix er da med på debconf.

/Bo

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 28-04-02 02:03

"Bo Simonsen" <paltas@geekworld.dk> skrev i en meddelelse

> Kører du ikke Debian? Postfix er da med på debconf.

Yup, men det lærer jeg jo ikke noget af

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>