Ensom!
Fra : Pernille Frederiksen

Dato : 27-04-02 21:24

Hejsa
Jeg er en "næsten" enlig mor, med en dreng på 1 år.
Jeg vil høre om der var andre end mig som syntes dagene kan være lange, når
man går alene med sådan en størrelse.
Vi er lige flyttet til en ny by og vennerne har svigtet efter at den lille
kom (de har ikke selv børn)
Så nu sidder jeg her muters alene og vil høre om der var andre som sidder i
min situasion og som måske godt kunne tænke sig en at snakke med.

Med Venlig Hilsen

Pernille Frederiksen

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-04-02 21:46

In article <aaf1nu$1hi$1@sunsite.dk>,
"Pernille Frederiksen" <frederiksen@paradis.dk> wrote:

> Jeg er en "næsten" enlig mor, med en dreng på 1 år.

Sådan en har jeg også.

> [...]
> Så nu sidder jeg her muters alene og vil høre om der var andre som sidder i
> min situasion og som måske godt kunne tænke sig en at snakke med.

Så vil jeg da foreslå at du skriver hvilken by du bor i.

--
MVH Martin Edlich
Verdens dejligste dreng kan ses på http://www.edlich.dk/christoffer/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-04-02 23:09

Pernille Frederiksen wrote:
> [...]
> Så nu sidder jeg her muters alene og vil høre om der var andre som
> sidder i min situasion og som måske godt kunne tænke sig en at snakke

Mon ikke der i din by er en "legestue" hvor andre mødre+børn kan mødes?
Dér kan mødrene snakke o.s.v. mens børnene leger.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Sweedy

Dato : 21-11-02 05:28

Hej
Der er sikkert andre i lignende situation som dig. Nu har du ikke opgivet
hvor du bor men sæt en annonce i den lokale avis (under kontaktannoncer),
lokale opslag mv og tage initiativ til at møde nogen. Vær ikke bange for at
være opsøgende. Jeg har selv haft meget gode erfaringer med det som
deltidsfar.
vh
Sweedy
PS: Om nødvendigt flytte til en større by!
Søren C. Fischer <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aafeil.1s8.1@fischer-streton.dk...

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-11-02 10:51

Sweedy skrev:
> [...]

> vh
> Sweedy
> PS: Om nødvendigt flytte til en større by!

Jeg skal ikke flytte nogen steder - og jeg søger heller ikke nogen at
mødes med.
Læs venligst mit indlæg igen

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ? Læs evt. mere her:

Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 21-11-02 17:01

"Søren C. Fischer" wrote:

> Jeg skal ikke flytte nogen steder - og jeg søger heller ikke nogen at
> mødes med.
> Læs venligst mit indlæg igen

Hej

så misforstod jeg altså også dit indlæg !

(og hvordan er man "næsten" enlig mor ?)

Mvh
brian

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-11-02 18:36

Brian Kristiansen skrev:

> Hej
>
> så misforstod jeg altså også dit indlæg !
>
> (og hvordan er man "næsten" enlig mor ?)

Hvad er det helt præcist du ikke forstår???

Jeg citerer lige mit indlæg:

Fra : R. Ilsøe

Dato : 21-11-02 19:28

> Hvad er det helt præcist du ikke forstår???
>
> Jeg citerer lige mit indlæg:
> "Mon ikke der i din by er en "legestue" hvor andre mødre+børn kan mødes?
> Dér kan mødrene snakke o.s.v. mens børnene leger."

G'damn du er positivt indstillet!

Prøv at kig på http://www.far-mor.dk - der er vi en masse der mødes...
Enlige og par... om vores børn. Der er folk fra hele landet. (Desværre har
jeg ikke dit orr. indlæg på min newsreader mere.)

R. Ilsøe

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-11-02 21:31

R. Ilsøe skrev:

> [...]
> Enlige og par... om vores børn. Der er folk fra hele landet.
> (Desværre har jeg ikke dit orr. indlæg på min newsreader mere.)

Hvorfor pokker skulle jeg kigge på det site?
Det er jo ikke mig der eftersøger!
Jeg var blot så flink at give et svar til spørgeren i mit første indlæg!

Fra : R. Ilsøe

Dato : 21-11-02 21:53

> Hvorfor pokker skulle jeg kigge på det site?
> Det er jo ikke mig der eftersøger!
> Jeg var blot så flink at give et svar til spørgeren i mit første indlæg!

He... Sorry... Kukkede lige lidt i det og troede det var hende der søgte der
havde skrevet... Det er vel menneskeligt at fejle efter en 1 år lang
usenet-pause...?!

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 22-11-02 10:34

"Søren C. Fischer" wrote:

> [...]
> "Mon ikke der i din by er en "legestue" hvor andre mødre+børn kan mødes?
> Dér kan mødrene snakke o.s.v. mens børnene leger."

hvorfor svarer du på mit spørgsmål til Sweedy ?

Mvh
brian

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-11-02 11:50

> hvorfor svarer du på mit spørgsmål til Sweedy ?
> Mvh
> brian

Hay, så var det der det gik galt... Jeg troede det var hende der havde
svaret da det virkede mest naturligt... Sikke en gang kage i en lille
tråd!

Fra : Sweedy

Dato : 21-11-02 04:06

Hej
Prøv også at sætte annonce i den lokale blad - under kontaktannoncer. Dem er
de rmange enlige der læser - med og uden børn.
Vh
Sweedy

Pernille Frederiksen <frederiksen@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aaf1nu$1hi$1@sunsite.dk...