Cisco Pix og VPN
Fra : Lucy

Dato : 27-04-02 13:31

Hej

En Cisco Pix 501 beskytter p.t. mit netværk og kører ikke noget VPN. En gang
i mellem har jeg behov for at benytte mig af en Cisco VPN klient mod et
andet netværk med en Cisco Pix 506, hvilket jeg ikke kan lige p.t. da jeg
tror min Pix ikke tillader IPSEC traffik igennem. De er ikke muligt at lave
en tunnel mellem de to Pix, men VPN klient skal benyttes. Hvilke porte skal
der åbnes på min Pix for at tillade at benytte en Cisco VPN klient på
indersiden?

På forhånd tak
Lucy

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 27-04-02 14:20

IP sec benytter protokol 50 & 51 (hhv. ESP og AH) - mener du skal åbne for
UDP trafik på port 500.

/Uffe

Fra : Lucy

Dato : 27-04-02 17:40

"Uffe S. Callesen" <usc@lite.dk> wrote in message
> IP sec benytter protokol 50 & 51 (hhv. ESP og AH) - mener du skal åbne for
> UDP trafik på port 500.
>
> /Uffe

Tak for det Uffe

Jeg prøver lige og vender frygtelig tilbage til dig

Lucy