Strækning af billeder...
Fra : Finn Fix

Dato : 04-02-01 15:45

Jeg er lidt af en newbie i det her HTML.

Og så er det jeg gerne vil spørge om det ikke er muligt at strække sine
baggrundsbilleder så de passer til enhver opløsning? Og hvis det er muligt,
hvordan?

Fra : Emil Rasmussen

Dato : 04-02-01 16:57

Hej

> Og så er det jeg gerne vil spørge om det ikke er muligt at strække sine
> baggrundsbilleder så de passer til enhver opløsning? Og hvis det er
muligt,
> hvordan?

Jeg tør faktisk ikke sige om det er muligt, men strækning af billede er
noget man bør undgå for en hver pris! Alm. grafik er ikke lavet til at hive.
Du bør i stedet sørge for at dit baggrundsbillede, kan gentages en masse
gange, så alle skærmoplæsinger kan være med. Jeg mener at basisbank.dk har
et glimrende eksempel på hvorledes en sådan baggrund er konsturet.

Ked af jeg ikke kan svare på dit spørgsmål, men håber du finder mit råd lige
så brugbart

Mvh Emil

---
Emil Rasmussen