F R E E S C O 0.2.7
Fra : Bent Nielsen

Dato : 26-04-02 16:49

Hej

er der nogen som kan hjælpe med denne.
Min hardvare router er gået i baglås. så jeg behøver lidt hjælp til en
software til jeg får en ny router

Jeg behøver at kunne route port 20 21 23 25 80 110 113 til 192.168.1.2
Den skal kunne lave nat og have dhcp på wan og lan.

Det er et ISA reatek 8019 på 300 10 & et realtek PCI 8029 til Wan
Er der nogen som kan hjælpe med at lave en sådan.

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk & Http://Box2000.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-02 16:57

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> wrote in message
> Min hardvare router er gået i baglås. så jeg behøver lidt hjælp til en
> software til jeg får en ny router

Sæt din OS/2-maskine op til at route indtil den nye hardwarerouter ankommer.
Det er meget nemmere for dig.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 26-04-02 17:22

"Jesper G. Poulsen" skrev:

> "Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> wrote in message
>
> Sæt din OS/2-maskine op til at route indtil den nye hardwarerouter ankommer.
> Det er meget nemmere for dig.

Hvad har der med Linux at gøre
Der en linux som jeg bruger til dette BBIagent 1.4.1, men den kan jeg
ikke få til at gemme de routet port, så jeg gerne have en denne
FRESSCO til at virke, da den skulle kunne flyttet til HD

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-02 17:27

> Hvad har der med Linux at gøre

Du har OS/2 bag routeren ikke ?

Og du skal ha' en midlertidig løsning ?

Og du er ikke stærk til FreeSco ?

Jeg havde smækket min OS/2 op til det, hvis jeg var dig...