Underligt ikon oven på ZoneAlarm-ikonet
Fra : Morten

Dato : 26-04-02 16:32

Jeg har fået et lille ikon oven på ZoneAlarm-ikonet i systray.
Det ligner en miniudgave af advarselsskiltet, ZA selv kommer med.
Det har ikke hjulpet at registrere ZA, som i øvrigt er seneste version,
2.6.362.
Jeg kunne ikke hitte noget hos Zonelabs om det.
Nogen der aner, hvad det kan være?

Mvh.
Morten

Fra : Morten

Dato : 26-04-02 16:43

> Jeg har fået et lille ikon oven på ZoneAlarm-ikonet i systray.
> Det ligner en miniudgave af advarselsskiltet, ZA selv kommer med.

Nå, jeg fandt ud af det - havde ikke kigget godt nok hos Zonelabs.
Af en eller anden grund var der ændret i indstillingen for, om der skal
komme skilt frem med advarsel. Kommer skiltet ikke, vises det i stedet
med det lille ikon oven i ZA-ikonet.

Mvh.
Morten

Fra : Steen F.

Dato : 30-04-02 16:02

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Af en eller anden grund var der ændret i indstillingen for, om der skal
> komme skilt frem med advarsel. Kommer skiltet ikke, vises det i stedet

Okay, og hvor finder man denne funktion til ændring af indstillingen?

MVH
Steen