Kan titellinjen fjernes?
Fra : Morten

Dato : 26-04-02 11:58

Hey!

Titellinjen - den øverste "blå linje" (ska jo lige være sikker på
vi taler om det samme ;) - kan den fjernes? For - jeg har et site
hvor jeg selv har lavet luk-knap osv... Jeg har allerede fjernet
alle menu-knapper osv... Mangler bare at få fjernet den :D...
Håber i kan hjælpe mig!

Hilsen Morten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 26-04-02 13:16

Morten skrev:

> Titellinjen - den øverste "blå linje" (ska jo lige være sikker på
> vi taler om det samme ;) - kan den fjernes?

Ikke så vidt jeg ved.

--
Jonas Koch Bentzen

Fasdab - nu med ODBC!
http://understroem.dk/fasdab/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-02 13:48

Fri, 26 Apr 2002 10:58:18 +0000 (UTC), skrev Morten
<enemiga@hotmail.com>:

>Mangler bare at få fjernet den :D...

Ja, men kun i IE og kun med en eller anden form for window.open.

Se. f.eks forsiden af min ikke særlig opdaterede hjemmeside (se
signatur), det link, der hedder nye sider er et popupvindue uden
»nogen ting«.

Eller, hvis du søger efter Chromeless Windows på
http://www.google.com, så er der også henvisning til masser af
muligheder.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Matus

Dato : 26-04-02 16:42

"Morten" <enemiga@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor jeg selv har lavet luk-knap osv... Jeg har allerede fjernet
> alle menu-knapper osv... Mangler bare at få fjernet den :D...

Kan du bruge en JavaScript løsning, hvor du er nødt til at lukke et
startvindue?

<head>
<title>noget</title>
<script language="javascript">
<!--
if (window.focus) { window.focus() }
// -->
</script>
<script language="JavaScript">
// Here resize the PopUp
var popUpSizeX=800;
var popUpSizeY=600;
// Here move it to any point on screen
var popUpLocationX=10;
var popUpLocationY=15;
// Add You
var popUpURL="http://www.dinURL.dk/";
// ** do not edit below ***
TsxWin =
window.open("",'tsxpop','fullscreen=1,toolbar=0,location=0,directories=0,sta
tus=0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=0');
TsxWin.blur(); // Hide while updating
//window.focus();
TsxWin.resizeTo(popUpSizeX,popUpSizeY);
TsxWin.moveTo(popUpLocationX,popUpLocationY);
TsxWin.location=popUpURL;
TsxWin.blur();
</script>
</head>

<BODY onLoad="loaded()">
Luk dette vindue

Fra : Morten

Dato : 26-04-02 17:46

> Kan du bruge en JavaScript løsning, hvor du er nødt til at lukke et
> [...]
&gt; if (window.focus) { window.focus() }
> [...]
> //window.focus();
> TsxWin.resizeTo(popUpSizeX,popUpSizeY);
> TsxWin.moveTo(popUpLocationX,popUpLocationY);

mmm... Kan bare ik få det til at virke :(

Det sku gerne blive til et "Chromeless Window"...

Men - mange tak :D