Hvad bruges dette til??
Fra : ph

Dato : 26-04-02 10:53

Advantech PCL-727
12 Channel D/A Output Card
Hvad er dette PCI Card og hvad kan det bruges til??

Fra : Martin Østerberg

Dato : 26-04-02 11:41

On Fri, 26 Apr 2002 11:52:52 +0200 skrev "ph" <ph@dk> ...:

>Advantech PCL-727
>12 Channel D/A Output Card
>Hvad er dette PCI Card og hvad kan det bruges til??

http://www.google.com/search?q=Advantech+PCL-727&hl=da&btnG=Google-s%F8gning&lr=

Martin

Fra : ph

Dato : 26-04-02 12:41

Der har jeg kigget , men er ikke blevet meget klogere-rent praktisk hvad er
det for noget og til hvad??

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-04-02 14:11

Hvis du ikke kan se hvad det er ud fra det link du har fået, kan du sikkert
ikke bruge det alligevel.

- Martin

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 26-04-02 15:09

"ph" <ph@dk> wrote in message
> Der har jeg kigget , men er ikke blevet meget klogere-rent praktisk hvad
er
> det for noget og til hvad??

Den bruger man hvis man skal lave regulering med ens computer. Man kan, rent
basalt, vha. dette kort regulere lysstyrken på en pære. Det kræver en lille
smule ekstra elektronik, men det store arbejde med at lave
computerinterfacet er jo lavet, det der mangles for at bruge det i praksis
er vel det man kan kalde et "driver-trin"...

Kort som den den KAN bruges i f.eks. process styringer....

Men som Martin også skriver: Hvis du ikke forstår hvad linket henviser til
så tvivler jeg på du har brug for det

MVH
Thomas

Fra : Peder Hansen

Dato : 26-04-02 15:58

Nej jeg har ikke brug for det - da jeg ryddede op i mine gemmer fandt jeg 2
kort af denne type - derfor var jeg lidt nysgerrig om hvad de blev brugt
til!
Så nu ryger de bare ud!

Fra : Jens jensen

Dato : 26-04-02 16:10

> [...]
2
> kort af denne type - derfor var jeg lidt nysgerrig om hvad de blev brugt

det ville da være synd
sælg dem istedet for.

tjek den her side for ny prisen.

<https://store.advantech.com.tw/germany/product.asp?pfid=278&mscssid=5WR9760
1LBD48NAAJCLW8A9W6J293EAC>

mvh jens jensen
--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 26-04-02 18:33

"Jens jensen" <jens_l_j@__NOSPAM__anarki.dk> wrote in message
> 2
>
> det ville da være synd
> sælg dem istedet for.

Ja, det ville jeg også gøre i stedet...prøv evt. dk.marked.teknik.elektronik

Og hvis du smider dem ud så smid dem i min postkasse jeg skal nok betale
porto+svig og smerte

MVH
Thomas