Geninstallering af bios
Fra : Brian Jensen

Dato : 26-04-02 05:24

Hejsa

Jeg vil høre om det kan lade sig gøre at geninstallere sin bios ????

Og i så fald, er der nogen der ved hvordan ..

Brian Jensen

Fra : [5250] Jens

Dato : 26-04-02 05:51

Brian Jensen wrote:

> Jeg vil høre om det kan lade sig gøre at geninstallere sin bios ????
>
> Og i så fald, er der nogen der ved hvordan ..

Det kommer i høj grad an på hvad der er sket med bios'en.. ?

Fra : Andersen

Dato : 28-04-02 01:24

Det kan du godt.. Lige meget hvad..
Men hvis den er gået i stykker skal du bare skaffe en ny.. så er der ingen
problemer på isen..

Man kan få en BIos brænder til 700,- i dag som tager 2Mbyte roms

[5250] Jens <greylion@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CC8DCB1.6090304@gmx.net...

Fra : Brian Jensen

Dato : 28-04-02 23:31

"Andersen" <whiskey@ofir.dk> wrote in message
> Det kan du godt.. Lige meget hvad..
> Men hvis den er gået i stykker skal du bare skaffe en ny.. så er der ingen
> problemer på isen..

oki, men fik lavet en bios update, og nu virker det som det skal.

> Man kan få en BIos brænder til 700,- i dag som tager 2Mbyte roms

Okay det vidste jeg ikke, Den vil jeg anskaffe mig og se hvad den kan.

Brian