Piaggio NRG - Begrænsninger !!
Fra : Spacemann

Dato : 25-04-02 17:47

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en Piaggio NRG MC3 !!

Der er ikke pillet ved den og den køre 45-50 på lige vej !!

Har dog fået den op på 57, med medvind !!

Jeg tænkte på hvilke begrænsninger der sidder på sådan en ??

Og hvad den køre når man fjerner disse ??

Det skal lige siges at den "kun" har kørt 241 km. hvor meget skal den have
kørt før man fjerner begrænsningerne ??

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : NRGGuy

Dato : 09-05-02 23:02

"Spacemann" skrev d. 25-04-02 17:47 dette indlæg :
> Hej
>
> Jeg er den lykkelige ejer af en Piaggio NRG MC3 !!
>
> Der er ikke pillet ved den og den køre 45-50 på lige vej !!
>
> Har dog fået den op på 57, med medvind !!

Pas på med at komme over 50 fordi så stiger omdr. og så kan den tage
skade!!!

> Jeg tænkte på hvilke begrænsninger der sidder på sådan en ??
Jahhh der sidder en skive i variatoren, et blindrør og måske en lille
plade i karburatoren.

> Og hvad den køre når man fjerner disse ??

Men med skiven ud ca 70-75, + blindrør 90 km/t!!!

> Det skal lige siges at den "kun" har kørt 241 km. hvor meget skal den
have
> kørt før man fjerner begrænsningerne ??
Den er bedste at starte uden begrænsninger fordi så tager den ikke så
mange omdr.!!!
Så se at få dem ud, ihvertfald skiven!!!

Med venlig NRGGuy

hjsoren@oncable.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : NRGGuy

Dato : 09-05-02 23:02

Og lige til notering så viser speedoet for "meget"
fordi når min kører 75 viser det 90 så den kører 40 lovlig!!!

http://www.kandu.dk/