Hjælpppppppppppppp
Fra : Aj

Dato : 25-04-02 18:07

Hejza

Jeg har fådet fadt i et Gigabyte GA-7IXE ATX bundkort
men jeg har ikke papir på den så nu seder jeg her og ikke kan
finde ud af hvordan jeg skal sætte ledninger sammen på den ???
Kan jeg finde det på dæres hjemme side ??? HJÆLP
søger link til den side

Fra : Martin K

Dato : 25-04-02 18:11

Aj wrote:
> [...]
> finde ud af hvordan jeg skal sætte ledninger sammen på den ???
> Kan jeg finde det på dæres hjemme side ??? HJÆLP

Sigende emne... (læs: ikke særligt meningsfyldt, du får nok flere svar hvis
du havde valgt en anden titel!)
Hvis det er de små kabler der forbinder powerknap mv., så se i manualen til
bundkortet og sæt de mørkeste ledninger på +

--
Martin K

Fra : Aj

Dato : 25-04-02 18:25

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> bundkortet og sæt de mørkeste ledninger på +

Jeg mangler den manual ;o(
Jeg har let efter en side hvor er er et diagram

Aj

Fra : Martin K

Dato : 25-04-02 18:27

> Jeg mangler den manual ;o(
> Jeg har let efter en side hvor er er et diagram

se evt. på http://www.chaintech.com.tw/

og se samtidig her for citatteknik på usenet:

Martin K

Fra : Martin K

Dato : 25-04-02 18:41

Martin K wrote:
> se evt. på http://www.chaintech.com.tw/

Hvordan jeg havde fået ind i hovedet at det var et Chaintech ved jeg ikke,
men forkert var det i hvert fald... Sorry!

--
Martin K

Fra : Groggy

Dato : 25-04-02 18:28

"Aj" <LALALA@hoho.mu> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde ud af hvordan jeg skal sætte ledninger sammen på den ???
> Kan jeg finde det på dæres hjemme side ??? HJÆLP

Er det ikke den der ligger her:

http://www.gigabyte.com.tw/support/mslota.htm#7ixe

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-04-02 19:54

Groggy wrote:
> "Aj" <LALALA@hoho.mu> skrev i en meddelelse
>
> Er det ikke den der ligger her:
>
> http://www.gigabyte.com.tw/support/mslota.htm#7ixe

Det kom jeg også frem til efter nogle sekunder!
Hvis ikke den manual passer er det ikke et 7IXE mobo...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : J.F.K

Dato : 26-04-02 12:56

Klik på dette link så kan du både få manual. bios opdatering osv...
http://www.gigabyte.com.tw/products/ga7ixe.htm

mvh. John

Aj <LALALA@hoho.mu> skrev i en