JavaScript og asp
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-04-02 15:20

Jeg bruger nedenstående script til at refreshe en anden frame når siden
loades. Jeg har dog ikke haft held med at få scriptet til at sende værdien
med (i dette tilfælde location=<%=(strLocation)%>). Det er ikke sikkert man
kan bruge et script til at gøre det på denne måde. Når jeg ser i kildekoden
på den side hvor scriptet er, ser det ok ud, men den side der refreshes, kan
ikke hente værdien, da request.querrystring er tom. Nogen der har en
løsning, eller et andet forslag til hvordan man opdaterer 2 frames, med tryk
på et link?

<script language="JavaScript">
parent.topp.location.href='top.asp?action=vis&location=<%=(strLocation)%>';
</script>

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Ordbog: Formgiver = Person der giver bagerudstyr væk.

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 25-04-02 16:53

Må vi ikke se det javascript du får sendt til klienten? (Er vi så ovre i en
anden gruppe?)
Mvh
Janus

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-04-02 21:10

"Janus Klok Lauritsen" <janus@mcb.dk> wrote in message
> Må vi ikke se det javascript du får sendt til klienten? (Er vi så ovre i
en

parent.topp.location.href='top.asp?action=vis&location=<%=(strLocation)%>';

Jeg sender ikke et script afsted, men ovenstående refresher en ny frame, men
det der refreshes i framen, har ikke den værdi med der er vist i scriptet.
hvis =<%=(strLocation)%> er 5, så ville jeg have åbnet en ny side der hed
top.asp?action=vis&location=5, og det står der også i kildekoden, men
hvordan får jeg fat i det 5 tal, når request.querrystring ikke modtager
nogen værdi?????

Fra : Torben Brandt

Dato : 25-04-02 21:48

Christian M. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> top.asp?action=vis&location=5, og det står der også i kildekoden, men
> hvordan får jeg fat i det 5 tal, når request.querrystring ikke modtager

Hvis det står rigtigt i kildekoden, så må det være den måde du bruger
Request.QueryString på, der ikke helt fungerer. Måske vi også kunne få det af
se?

Mvh Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 26-04-02 09:42

"Torben Brandt" <torben@actuar.dk> wrote in message

> Hvis det står rigtigt i kildekoden, så må det være den måde du bruger
> Request.QueryString på, der ikke helt fungerer. Måske vi også kunne få det
af
> se?

Jep, det var der, har fundet fejlen. Tak for tilbudet om at se på det!