podtbot til counterstrike
Fra : las

Dato : 25-04-02 10:55

Hej. Pludselig virker counterstrike ikke, den vil opdatere podbot??. Jeg
har forsøgt , vil gerne opdatere men uden også at opdatere til version
1,4,. Kan jeg det eller hvad skal jeg gøre ?? MVH Las

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-04-02 13:22

Thu, 25 Apr 2002 09:54:48 GMT, skrev "las" <las.news@kandu.dk>:

> Pludselig virker counterstrike ikke, den vil opdatere podbot?

Det har vidst ikke noget med browsere at gøre, mon ikke der er
meget større chance for svar i news:dk.spil.computer?

Det vil jeg tro.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på