Ny laserprinter!!! Brother HL-1450
Fra : Jens Krog Vistisen

Dato : 24-04-02 22:35

Overvejer at købe en ny laserprinter, og har kig på en Brother HL-1450

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående, eller et bud på en endnu
bedre printer i samme prisklasse (Under 3200)

Jens

Fra : Thïngmand

Dato : 25-04-02 07:33

> Er der nogen der har erfaringer med ovenstående, eller et bud på en endnu
> bedre printer i samme prisklasse (Under 3200)

Jeg har lillebroderen HL-1230 og den kører bare derudaf. Flotte udskrifter,
hurtige print, lavt lydniveau - det kunne ikke være meget bedre

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-04-02 09:00

Jens Krog Vistisen <zyster10@hotmail.com> skrev følgende:

> Overvejer at købe en ny laserprinter, og har kig på en Brother HL-1450
>
> Er der nogen der har erfaringer med ovenstående, eller et bud på en
> endnu bedre printer i samme prisklasse (Under 3200)

Vi har en Brother HL-1050
Mon ikke der er noget genbrug af teknologien?
Vi er svært tilfredse
Skide billig i toner ... muhahahaha ...
--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Sebastian

Dato : 25-04-02 16:52

> Er der nogen der har erfaringer med ovenstående, eller et bud på en endnu
> bedre printer i samme prisklasse (Under 3200)

Ja og nej.

Kun positive erfaringer. Yderst driftsikker, selv i et yderst beskidt miljø.
Billig i drift.

Et sikkert køb.
Bliver bla. brugt af www.shg.dk som interne printere.

--
Sebastian
http://testet.dk

Fra : Michael Døj

Dato : 25-04-02 17:20

> Overvejer at købe en ny laserprinter, og har kig på en Brother HL-1450
>
> Er der nogen der har erfaringer med ovenstående, eller et bud på en endnu
> bedre printer i samme prisklasse (Under 3200)

Hej Jens

Vi bruger en 1450 som een af vores systemprintere til C5.
Den er meget driftsikker under 98 og 2000 - Begge på et
Novell 5 betværk. Der er ingen problemer med driverne,
og hvis man kigger på økonomien ved løbende drift, er det
fuldt ud på højde med eksempelvis HP LJ maskinerne.

Håber du kan bruge dette.
Med venlig hilsen / Best regards

Michael Døj, Esbjerg