Bluetooth som PCMCIA??
Fra : Bruun

Dato : 24-04-02 19:00

Hejsa i gruppen,

Er der nogle herinde som kender til subj. og evt. en forhandler af
produktet.

Mvh Kim Bruun

Fra : Martin K

Dato : 24-04-02 19:07

Bruun wrote:
> Hejsa i gruppen,
>
> Er der nogle herinde som kender til subj. og evt. en forhandler af
> produktet.

Jeg ved at Xircom har lavet et (der forøvrigt lige er blevet opkøbt af
Intel), under Win2000 virker det perfekt, men under WinXP kan jeg ikke få
det til at spille... Desuden har 3Com vidst også eet...

--
Martin K

Fra : Bruun

Dato : 24-04-02 19:16

Hejsa,
"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message

> Jeg ved at Xircom har lavet et (der forøvrigt lige er blevet opkøbt af
> Intel), under Win2000 virker det perfekt, men under WinXP kan jeg ikke

> det til at spille... Desuden har 3Com vidst også eet...

Ok. Virker det upåklageligt?? Min onkel spurgte mig og tja... så ville
jeg lige undersøge sagerne =)

Jeg hælder mere til Xircom/Intel produktet, da 3COM's PCMCIA Blutooth
har en mystisk antenne =)

Mvh Kim Bruun

Fra : Martin K

Dato : 24-04-02 20:08

> Jeg hælder mere til Xircom/Intel produktet, da 3COM's PCMCIA Blutooth
> har en mystisk antenne =)

Jeps det var også det der gjorde udslaget da vi skulle have sådan nogle på
mit arbejde...
--
Martin K