SÆLGES: Dell Dimension XPS D333 med masser~
Fra : Thomas

Dato : 24-04-02 16:22

PC SÆLGES..... ALT I ORIGINAL DELL DEMENSION

DELL DIMENSION XPS D333
333 MHz processor internal/66 MHz external
CREATIVE M64 32mb ram riva TNT" Chipset 300 mhz DAC grafikkort
Soundblaster AWE64 lydkort med masser af features
9+ GB harddisk
128 MB RAM
100 MB Zip drev
CDrom drev
Dell kabinet med ATX
Dell Windows tastatur
Altec Lansing højtalere 2 sattelit + 1 subwoofer med lydregulering, bas,
treble, power.. mm
1.44 Floppy drev
Microsoftmus

Gi et bud.......

hilsen

Thomas

link til specifikationerne hos DELL
http://docs.euro.dell.com/docs/systems/dalex/Specs.htm#General

Fra : Jakob M

Dato : 24-04-02 16:27

Thomas wrote:
> PC SÆLGES..... ALT I ORIGINAL DELL DEMENSION

Prøv den rigtige gruppe news:dk.marked.privat.edb

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel", Lord Blackadder.

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 24-04-02 16:31

Thomas skrev:

> PC SÆLGES..... ALT I ORIGINAL DELL DEMENSION
>
> Gi et bud.......

En poset bananer...

Find den rigtige gruppe

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Thomas

Dato : 24-04-02 16:36

Jepper.... men kunne se at andre osse solgte så det....
men det er det helt ok....

thomas

Fra : Madsen

Dato : 24-04-02 20:10

Thomas skrev:

> nu har jeg forstået det.... behøver sku ikke at træde mere i det....

Det var heller ikke for at træde i det. Du skrev blot at du havde set
flere indlæg herinde som handler om køb og salg og det forstår jeg ikke
rigtigt, for hvis du har det, så burde du også have læst svaret til
dem.

PS. Det kunne også være rart hvis du gad følge disse simple retnings-
linier: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 24-04-02 17:04

Thomas skrev:

> Jepper.... men kunne se at andre osse solgte så det....

Forhåbentlig får de fleste der forsøger at købe eller sælge noget i
denne gruppe at vide at det ikke hører hjemme i denne gruppe, for det
gør det ikke.

Madsen.

Fra : Thomas

Dato : 24-04-02 17:29