Chieftec Dragon MidiTower DX-01B-D Black A~
Fra : BorreBoy

Dato : 24-04-02 11:35

Hejsa.

Står og skal til at købe det nævnte kabinet (regner jeg med).
Er der nogen, der har noget dårligt at sige omkring kabinettet og den 340W
PSU, der hører med? Evt. andre forslag?

Da kabinettet jo er sort, er der jo lidt CD-ROM mm. der skal farves. Nogle
godt råd?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Deaster

Dato : 24-04-02 12:28

BorreBoy wrote:
> Hejsa.
>
> Står og skal til at købe det nævnte kabinet (regner jeg med).
> Er der nogen, der har noget dårligt at sige omkring kabinettet og den
> 340W PSU, der hører med? Evt. andre forslag?

Det larmer en del syntes jeg, men eller et fremragende kabinet. Har det selv
som Thermal Take og som Antec.

> Da kabinettet jo er sort, er der jo lidt CD-ROM mm. der skal farves.
> Nogle godt råd?

Jep, mal dem.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-04-02 14:34

On Wed, 24 Apr 2002 13:27:55 +0200, "Deaster" <frankatcia@hotmail.com>
wrote:

>Jep, mal dem.

Eller køb en model med låge (kan ikke lige huske om den model har
det).

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Deaster

Dato : 25-04-02 08:31

Hans Pedersen wrote:

> Eller køb en model med låge (kan ikke lige huske om den model har
> det).

Meeen inde bag lågen er de jo stadig hvide

Fra : Hans Pedersen

Dato : 25-04-02 08:37

On Thu, 25 Apr 2002 09:31:16 +0200, "Deaster" <frankatcia@hotmail.com>
wrote:

>Meeen inde bag lågen er de jo stadig hvide

Hehe, ja og..? Jeg har den blå model af det helt store full tower,
og jeg synes det ville virke LIDT for lamt at begynde at male mit
cd-rom og cd-rw drev blå.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-04-02 17:56

"Deaster" <frankatcia@hotmail.com> skrev:
> Det larmer en del syntes jeg, men eller et fremragende
> kabinet. Har det selv som Thermal Take og som Antec.

Larmer kabinettet?
- Det er ikke PSUen?
- Rasler det?

Kender du dette:
<http://www.itbutikken.dk/vareinfo.asp?varenr=Nor1008556>

Se evt. denne post:

/Mikael

Fra : Deaster

Dato : 25-04-02 08:41

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Larmer kabinettet?
> - Det er ikke PSUen?

Jeg har det som Antec så det er ikke den samme psu der følger med. Det er
mere de 4 80mm blæsere som følger med der larmer, og de er ens for både
Antec og Chieftec

> - Rasler det?

Nej.

Jeg har også Thermal Take versionen med Thermal take blæsere og en Enermax
psu, det larmer noget mindre end mit Antec.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-04-02 22:09

> Jeg har det som Antec så det er ikke den samme psu
> der følger med. Det er mere de 4 80mm blæsere som
> følger med der larmer, og de er ens for både Antec og
> Chieftec

Nåå, blæserne kan man jo bare pille fra.

/Mikael