Søgning of udskrivning i Notes
Fra : Hans Henrik

Dato : 24-04-02 12:18

Hej.

Jeg er en ny bruger af databasen Notes (ver. 5.0.9) og har følgende
grundlæggende spørgsmål mht. udskrift at et søgeresultat.

Jeg har kun behov for at foretage meget simple søgninger på enkelte
felter med numre el.lign. Når jeg har foretaget et opslag ved f.eks. at
indtaste et ønsket nummer, vises en lang liste med samtlige poster. De
poster, der matcher min søgning, optræder i den del af listen, som jeg
kan se på skærmen (der er "hoppet ned til" de ønskede poster). Det
fungerer som det skal - til vores simple behov.

Problemet opstår, når vi ønsker at udskrive den del af listen, der
matcher vores søgning. Hvordan udskrive man en del af en lang liste ?
Som en simpel løsning prøvede vil at bruge "Print Screen", men det
virker ikke. Vi har også prøvet at udskrive listen på normal vis, men så
får vi hele den lange liste ud på papir (men vi er kun interesseret i et
udpluk af denne). Tip og råd modtages med glæde, så vi kan komme i gang
med at benytte Notes.

Mvh. Hans Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-02 20:18

Hvis du vælger View/Show/Selected only får du en kort liste kun med dit
søgeresultat, den kan du skrive ud enten ved at vælge File/Print og derefter
vælge "View only" dvs. kun listen eller "Selected docs" hvor du har
checkmarkeret de dokumenter du vil skrive ud - håber det hjælper dig lidt
videre.

mvh
Skh