Teledanmark Bredbånd Internet <--- Router ~
Fra : Brian Luckow

Dato : 24-04-02 09:15

Jeg har et Teledanmark Bredbånd ADSL abb.
Denne løsning indenholder skillefilter og modem.

Er det muligt at sætte en router til denne løsning, og kan man bruge en
hvilke som helst ADSL router?

--

Mvh., Niels Johannesen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-04-02 09:28

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et Teledanmark Bredbånd ADSL abb.
> Denne løsning indenholder skillefilter og modem.
> Er det muligt at sætte en router til denne løsning

Ja !

> og kan man bruge en > hvilke som helst ADSL router?

Det ved jeg ikke - men det vil jeg tro - TDC leverer en D-804 hvis du
bestiller hos dem........

/Jan

Fra : Michael FM

Dato : 24-04-02 11:00

Køb en Netgear RP114 hos Proconsult - den er billigere end D-804, men kan
det samme.

Michael

Fra : Peter Ravn

Dato : 24-04-02 14:58

Ja det virker fint med en Zyxel 310 det kører jeg med.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Niels Johannesen

Dato : 24-04-02 15:12

Jeg har nu købt en Router, Longshine 4 ports ADSL router

Jeg er lidt i tvivl om opsætningen, nogle der kan hjælpe?

Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-04-02 19:43

Ja det kan jeg måske godt hjælpe dig med

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk & Http://Box2000.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-04-02 21:11

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> wrote in message

> Ja det kan jeg måske godt hjælpe dig med

Gider du godt svare, så man kan se hvad du svarer på, tak.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 24-04-02 22:20

On Wed, 24 Apr 2002 22:10:43 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Gider du godt svare, så man kan se hvad du svarer på, tak.

Måske du skulle have givet ham en link med, så han havde en chance for
at forstå, hvad du mente.

Mvh. Jørn

PS: Gider du tage et kig på:

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jørn Andersen

Dato : 25-04-02 02:02

On Wed, 24 Apr 2002 23:19:31 +0200, Jørn Andersen <jorn@jorna.dk>
wrote:

>On Wed, 24 Apr 2002 22:10:43 +0200, "Bjarke Hansen"
><bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:
<snip>

>PS: Gider du tage et kig på:

Ups - hintet var altså ikke til Bjarke, men Bent, sorry!

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj