Et kald til overgivelse
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 23-04-02 23:41

Et kald til overgivelse
Profeti ved Jane Jacobsen
Vær ikke optaget af folks tilstand omkring jer, medmindre jeg taler til jer
og sende jer med et formål. De må lære at høre, hvad Ånden siger.

De har ører - men har vandret deres egne veje. Jeg vil ikke, I skal bære
deres byrder længere. Det er tid til, at de skal komme højere op, vælge
bedre og vende sig til mig for at kende mig som Herre. De nægter at bøje
sine knæ, selvom mange af dem er frelst. De lytter til logik og filosofier,
som ikke er fra mig. De rider på vinden og kastes rundt som et skib på havet
uden ror, eller uden retning at følge.

Jeg vil åbne nye døre, så at mange skal bringe budskabet om Kristus til
steder, hvor det vil blive modtaget. Ryst støvet af jeres fødder, som I får
besked på. Som Kristus græd over Jerusalem pga. deres hårde hjerter, og
fordi de ikke tog imod Ham, sådan vil I også gå fra situationer og
mennesker, som ikke vil tage imod jer eller det ord, jeg sender jer med. Jeg
vil bruge jer, og Ånden vil virke i herlighed og kraft, når jeres kræfter og
lydighed sættes ind på dem, som har ører at høre med . frelste og ufrelste.
Taler mit ord ikke om at være varm eller kold og ikke lunken? . eller jeg
vil spytte jer ud af min mund?

Præcis timing er nødvendig. Tøm jer selv for jeres vilje og ønsker, og lad
Guds Ånd fylde og lede jer. Intet er jer og alt af Ham. I må vandre i Guds
Ånd for at få sejr! Virk ikke ud fra gode idéer og kødet, for det vil dræne
jer og ikke lykkes, som I havde forestillet jer. Det kan endda hindre mit
værk. Vær ved godt mod, for jeg er kommet for at bringe liv, og det i
overflod. Det er en ny tid. En opstandelse. Det er liv, jeg kommer for at
bringe. For at forfriske, forandre, forny, hele, forvandle, udfri og frelse.

Kom ud af de gamle døde gerninger og gravklæder. Træd ind i NYT LIV, den
opstandne KRISTUS, som er i jer.

~~~~~~~~~~~~~~

Det er sku nemt at være profet idagens Danmark, bare slip alt intetsigende
gylle ud over folker!!

Et kald til overgivelse, Overgivelse til hvad???
--
Erik L

"En Økumenisk stridsmand opdigter
et nyt evangelium til hver menighed"

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-04-02 00:34

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sku nemt at være profet idagens Danmark, bare slip alt intetsigende
> gylle ud over folker!!
>
> Et kald til overgivelse, Overgivelse til hvad???

"Yu muzt zurender or dai"?

Jeg er da enig i nogle af de ting der siges, men "PROFETI"?

Hvad er det nu, der står om sandsigesker og spåkoner i GT?

Hmmm....

Anders Peter Johnsen

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 24-04-02 13:29

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Yu muzt zurender or dai"?
>
> Jeg er da enig i nogle af de ting der siges, men "PROFETI"?

Der er en masse bibelcitater og bibellære som er "godtnok", men hvori er
profetiet

> Hvad er det nu, der står om sandsigesker og spåkoner i GT?

Vist ikke noget særligt godt

> Hmmm....

Hmmm

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 24-04-02 07:17

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
Amen Amen.

--
Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen
Ja til Israel nej til selvmords bomber .

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 24-04-02 13:41

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Amen Amen.

Jeg har på fornemmelsen du vil sige "Amen" til alt, bare det er fra LO

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 24-04-02 14:07

> "Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har på fornemmelsen du vil sige "Amen" til alt, bare det er fra LO
nå.

--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk