Publisher HJÆLP - Kraftig HJÆLP
Fra : Nasty

Dato : 23-04-02 20:22

Jeg har lavet en fil i MS PUBLISHER. Nu skal jeg bruge denne i pdf. format,
inkl alle billeder etc. HVAD GØR JEG!

MAIL MIG !

Nasty@chicks.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 23-04-02 20:46

"Nasty" <nasty@chicks.dk> skrev
> Jeg har lavet en fil i MS PUBLISHER. Nu skal jeg bruge denne i pdf.
format,
> inkl alle billeder etc. HVAD GØR JEG!

Finder et program som kan konventer til PDF format.

> MAIL MIG !

Nop, svare her i gruppen, så kan andre også se svaret, det er det grupperne
er til.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Nasty

Dato : 23-04-02 21:08

Jeg har prøvet ALT!

hjællp mig - du ved sikkert mere end jeg gør !

Fra : pre

Dato : 23-04-02 20:49

Send filen til mig, og fortæl hvordan pdf´en skal være/bruges.

pre

perian@postkasse.net

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-04-02 21:42

http://www.pdf995.com/

> MAIL MIG !

NO WAY !
Du spørger i gruppen, og får svar i gruppen.
Det er sådan systemet virker.

--
Mvh.
Lars

Fra : Nasty

Dato : 23-04-02 22:28

Slap af Lars Lammekølle; du skal få dig et arbejde hvisdu går så meget op i
det her at du skal brokke dig over hvor jeg beder om svar.

Lars, gå i bad, tag ud og køb noget pænt tøj, giv din enøjede ven et ekstra
varmt bad og tag så ud og find nogle venner. Hvis du er rigtigt heldig
finder du også nogle damer.

Lars, lær at slappe af, ikke

Fra : hcma

Dato : 24-04-02 05:35

"Nasty" <nasty@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lavet en fil i MS PUBLISHER. Nu skal jeg bruge denne i pdf.
> [...]
Du må forvente, at når du spørger i en gruppe, så får du svar i samme
gruppe, så andre "stakkels" sjæle også får mulighed for at få løst et evt.
problem.
mvh
HC

Fra : Nasty

Dato : 24-04-02 14:47

I know, men øhm, Lars Lammekølle var lige ved at ringe til politiet siden
jeg dog "kunne finde på" at spørge om mailsvar! *G*

Fra : Erik Aalund

Dato : 24-04-02 14:51

> Du må forvente, at når du spørger i en gruppe, så får du svar i samme
> gruppe, så andre "stakkels" sjæle også får mulighed for at få løst et evt.
> [...]

Selvfølgelig skal der spørges her i gruppen - men hvorfor ikke tale pænt til
hinanden?
Vh
Erik

Fra : hcma

Dato : 24-04-02 19:40

"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> skrev i en meddelelse
KLIP
> Selvfølgelig skal der spørges her i gruppen - men hvorfor ikke tale pænt
til
> hinanden?
> Vh
> Erik

KLIP SLUT

Helt enig, og det eneste uforskammede svar var det fra Nasty til Lars
Klintholm. Lars K. præciserede udelukkende hvordan systemet bør og skal
virke.
mvh
H.C.

Fra : Nasty

Dato : 24-04-02 19:46

jeg har løst problemet - man downloader og Adobe Pagemaker (Deres pendant
til Publisher) og den kan konvertere til sit eget format og derefter til PDF

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 26-04-02 00:13

"Nasty" <nasty@chicks.dk> wrote in message
> Jeg har lavet en fil i MS PUBLISHER. Nu skal jeg bruge denne i pdf.
format,
> inkl alle billeder etc. HVAD GØR JEG!
>
> MAIL MIG !
>
> Nasty@chicks.dk

Hvad med at I alle i denne undertråd FUT(ter) til
news:dk.snak.mudderkastning ? hehe =)

Hilsen fra Peter