Asus K7M Slot A AMD-751 kan klare ?
Fra : Allan Pedersen

Dato : 23-04-02 17:53

Hej NG

Jeg har et ASUS K/M Slot A AMD-751 motherboard, som jeg gerne vil have en
større processor på, men hvad kan den klare ? (Jeg har læst i manualen, men
der står ikke rigtigt noget)

- Hvor stor en processor og hvilken type kan den klare ? (der sidder lige
pt. en 700MHz Athlon i)
- Kan det bundkort klare intel ?

På forhånd tak

AP

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 23-04-02 18:57

> [...]
> der står ikke rigtigt noget)
>
> - Hvor stor en processor og hvilken type kan den klare ? (der sidder lige

Du skal have en SLOT A CPU.

> - Kan det bundkort klare intel ?

Nej.

Fra : Allan Pedersen

Dato : 23-04-02 19:03

Tak, kort og præcis!

Er der nogen som kan svare på det andet spørgsmål ?

AP

Fra : Jesper

Dato : 23-04-02 19:03

> [...]
> der står ikke rigtigt noget)
>
> - Hvor stor en processor og hvilken type kan den klare ? (der sidder lige

Et slot A MB kan kun køre med slot A athlon "classic
processorer. den største der blev lavet var vist på
1000Mhz.
Køb et overclockings device (goldfinger) og clock
den . Eller måske bedre, køb et billigt ECS K7S5A
og en ny socket A processor.
En opgradering der ikke bliver meget dyrere end at
købe en ny (og aldeles forældet slot A cpu)
Jesper