Hjælp - Angreb fra Tescali ??
Fra : [2920]magnus alkil

Dato : 23-04-02 17:02

Jeg kører med Norton 2002 Firewall og fik besked at et potentielt angreb
havde fundet sted. Jeg fulgte op på den IP der viste sig at tilhører tescali
tyskland. Ny inden jeg begynder at kontakte dem ønsker jeg at vide om der
kan findes en plausibel forklaring på dette og skal jeg kontakte dem under
alle omstændigheder ??

Magnus

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 23-04-02 17:13

In article <aa40j1$1pfu$1@news.cybercity.dk>, [2920]magnus alkil wrote:
> [...]
> kan findes en plausibel forklaring på dette og skal jeg kontakte dem under

Med den information du giver ville jeg ikke kontakte nogen som helst.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Who's on first?

Fra : [2920]magnus alkil

Dato : 23-04-02 17:26

Hvordan finder man så ud af om man har været forsøget hacket ? Hvad er
typiske karrakteristika ??

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 23-04-02 17:29

In article <aa41un$1r5k$1@news.cybercity.dk>, [2920]magnus alkil wrote:

> Hvordan finder man så ud af om man har været forsøget hacket ? Hvad er
> typiske karrakteristika ??

Man kan ikke generelisere så meget, så vær du glad for at din firewall
har fanget, hvad det nu end var og kom videre med dagens dont.

Du kunne starte med at bruge fem minutter på

Andreas Plesner Jacobsen | Correction does much, but encouragement does more.

Fra : Shoes

Dato : 24-04-02 04:01

On Tue, 23 Apr 2002 18:02:17 +0200, "[2920]magnus alkil"
<rein1@hotmail.com> wrote:

[...]

http://a.area51.dk/sikkerhed/
og specielt,